برخی از داوران می خواهند عملکرد فغانی را بگیرند!/ چرا با هواداران استقلال لجبازی می کنید؟/ صحبت با تاج اولین گزینه برای حل مشکل داوری است نه آخرین.

برخی از داوران می خواهند عملکرد فغانی را بگیرند!/ چرا با هواداران استقلال لجبازی می کنید؟/ صحبت با تاج اولین گزینه برای حل مشکل داوری است نه آخرین.

ما پاسخگوی خواسته های هواداران استقلال هستیم

باشگاه استقلال به خواسته هوادارانش عمل می کند

ما فقط برای استقلال عدالت می خواهیم

بازیکن سابق استقلال اضافه کرد: انتخاب داورانی که هواداران از قبل ذهنیتی نسبت به آنها دارند این تنش را بیشتر می کند. کمیته داوران نباید در این مورد لجبازی کند. باید داور دیگری بگذارد اما متاسفانه می بینیم که کمیته داوران چند سالی است با هواداران لجبازی کرده است. به محض اینکه تماشاگران یک تیم از داوری انتقاد می کنند، در بازی بعدی همان داور را برای تیم مورد نظر انتخاب می کنند، او عمداً علیه تیم آنها کاری انجام داده است.

وی افزود: در گذشته زمانی که با آقای آجورلو در باشگاه پاس تهران کار می کردیم، همیشه به ما می گفت بروید و تمام تلاش خود را بکنید و حتی اگر داور در جریان بازی دو تصمیم ناعادلانه در مورد تیم شما می گرفت، باید این کار را انجام دهید. چیز خودت.” . چون در این باشگاه تماشاگر نداشتیم! اما در اینجا، عموم مردم مستقل هستند. آنها منتظر ما هستند و باید بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم تا صدای آنها در مقابل هیئت داوران به گوش برسد، در غیر این صورت در مسابقاتی که تماشاگران در ورزشگاه حضور پیدا می کنند، با مشکل مواجه خواهیم شد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

فغانی در هر بازی 15 کیلومتر می دود

وی در پاسخ به این سوال که اگر گزینه اول آجورلو که گفت و گو با تاج است، راه حل دوم باشگاه چیست، گفت: ما تیمی نیستیم که باشگاه ما تصمیم گیرنده باشد. باشگاه تصمیم می‌گیرد اما در نهایت این تماشاگران هستند که به باشگاه فشار می‌آورند و شاید ما نمی‌خواهیم جایی اعتراض کنیم، اما گاهی فشار هواداران آنقدر زیاد است که مجبوریم کارهایی را انجام دهیم که رضایت‌بخش باشد. هواداران، با وجود اشتیاق درونی ما.

مشاور مدیرعامل استقلال یادآور شد: فکر می کنم کمیته داوران با رفتارشان آجیل می سوزند. همچنین اخیرا به دلیل رد شدن بسیاری از داوران در تست آمادگی جسمانی، فشار زیادی بر روی برخی از داوران وارد شده و آنها برای مسابقات آماده نیستند. این از تهاجمی داوران در ابتدای بازی مشهود است. از ابتدای بازی داور با همه عصبانیت برخورد می کند.

وی درباره درخواست باشگاه از فدراسیون توضیح داد: ما فقط برای استقلال عدالت می خواهیم. شرایط طوری نباشد که خدای ناکرده در این زمینه شبهه ایجاد شود.

با این نوع انتخاب شما داوران را عصبی کردید

برخی از داوران می خواهند عملکرد فغانی را بگیرند!/ چرا با هواداران استقلال لجبازی می کنید؟/ صحبت با تاج اولین گزینه برای حل مشکل داوری است نه آخرین.

کمیته داوری با هواداران لجبازی می کند!

میشم منیعی بازیکن سابق استقلال و بهترین مشاور مصطفی آجورلو در گفت وگو با خبرورزشی، در خصوص اتفاقات داوری بازی اخیر استقلال مقابل فولاد اظهار داشت: قرار است آقای آجورلو به دیدار مهدی تاج برود و درباره مسائل اخیر داوری به او بگوید. ، که البته آن گزینه است. اولویت اول ما این است که صحبت کنیم تا روند درست پیش برود.

منیعی با اشاره به شیوه داوری بهترین داور فوتبال کشورمان در سال های اخیر خاطرنشان کرد: اگر کسی بخواهد از سبک داوری علیرضا فغانی تقلید کند و از عملکرد او تقلید کند، باید بداند که فغانی یکی از آنها بوده است. درست دوید، درست سوت زد و اقتدارش را به موقع نشان داد! اما برخی داوران نمی خواهند آن دوندگی لازم را داشته باشند و از مراحل دور بمانند و بعد بیایند و مدیریت خود را به سبک فغانی انجام دهند. فغانی در هر بازی بیش از 15 کیلومتر را طی می کند و به تمام مراحل نزدیک است. به نظر من بار قضاوت برای برخی از داوران ما خیلی سنگین است.