برداشتی ساده و جالب از پنجره تابستانی لیگ برتر


کد اطلاعات: 2055473
28 ژوئیه 1403 در 3:35 ق.ظ.
196 امتیاز خبر

0نقطه نظر

اتفاق خاصی نیفتاد؛

ساکت الهامی نگاه جالبی به اتفاقات و نقل و انتقالات داغ پنجره تابستانی لیگ برتر دارد.

برداشتی ساده و جالب از پنجره تابستانی لیگ برتر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در پایان فصل گذشته به پنجره داغ تابستان رسیدیم که تیم ها با خرید ستاره های بزرگ به دنبال جلب رضایت هواداران خود هستند. در این بین جدایی بیرانوند، اسماعیلی فر و ترابی از پرسپولیس و آمدن آنها به تراکتور و همچنین خریدهای سپاهان برای تقویت تیمشان جالب بود. از سوی دیگر استقلال موفق شد رامین رضاییان، ستاره دو فصل اخیر کاور طلایی و بازیکن سابق پرسپولیس را جذب کند که اتفاق مهمی بود و عصر چهارشنبه سرانجام فرشاد احمدزاده پس از یک ماه گمانه زنی به پرسپولیس بازگشت. . .

2054910

ساکت الهامی که در فصل آینده یکی از 16 سرمربی لیگ برتر خواهد بود، نگاه جالبی به این نقل و انتقالات و به اصطلاح انفجارهای رقبا دارد و می گوید: “همه می گویند بمب منفجر شد و ما باید آماده انفجار آن باشیم. بیشتر مردم دور شده اند. اتفاق خاصی نیفتاده است. برخی از تیم ها باید برای هواداران خود هزینه کنند تا انتظارات هواداران خود را برآورده کنند. ما خواهیم داشت. با این تیم مشکلی نیست البته من به تیم ها احترام می گذارم و می دانیم که روزهای سختی در پیش داریم.

هنوز فرصت های زیادی برای انتقال بازیکن برای انتخاب تیم فصل آینده وجود دارد، اما از همین حالا با حضور اسکوچیچ و یحیی در تراکتور و فولاد و اضافه شدن سپاهان، استقلال و پرسپولیس به این گروه، می توان نتیجه گرفت که فصل گرمی در راه است. برای طرفداران فوتبال فصلی برای اینکه ببینیم آیا پیش‌بینی بی‌صدا درباره تیم‌ها و کیفیت آنها درست از آب در می‌آید یا خیر.

مجله اخبار فوتبال داخلی