برد چند گلی که دل رجب زاده را به درد آورد!


سرویس خبر شماره: 1847840
20 اکتبر 1401 در 06:13 ب.ظ
766 امتیاز خبر

0نقطه نظر

به محض اینکه جرات بازی کردن را داشته باشند، برنده می شوند.

بازیکن سابق ذوب آهن و فجرشهید سپاسی شیراز که دومین سال مربیگری خود را سپری می کند، پس از چند ثانیه دوباره وضعیت تیم حریف را مطرح کرد و گفت:هاسم بعد از این برد گیج شد، امیدوارم مسئولان فوتبال مشهد هر چه زودتر فکری به حال خود کنند چون واقعا حیف است.
تیم فوتبال امید وحدت خراسان با نتایجی که به دست آورده یکی از ضعیف ترین تیم های تاریخ لیگ برتر محسوب می شود و در شرایطی که مسئولان استانی تیرهای انتقاد را به سمت یکدیگر نشانه رفته اند، باید دید در نهایت به کجا خواهد رسید. سرنوشت این تیم به کارگردانی مالکان عجیب و غریب.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز پس از برد 11 بر صفر دیروز تیمش حال و روز خوبی نداشت.

برد چند گلی که دل رجب زاده را به درد آورد!


پس از پایان مسابقه عکس هایی از بازیکنان جوان تیم فوتبال امید وحدت خراسان منتشر شد که نشان از حال بد آنها داشت. این شرایط روی مهدی رجب زاده تاثیر گذاشت و او در نشست خبری پس از بازی بخش قابل توجهی از صحبت های خود را به بازیکنان تیم حریف اختصاص داد.
این مربی در ابتدای سخنان خود سخنان خود را با اشاره به همین موضوع اینگونه آغاز کرد:این بازی دو بعد داشت که یکی از آن ها پیروزی ما بود و توانستیم با یک نمایش خوب بازی را ببریم، اما در عین حال درد داشتم، وقتی بچه های امید وحدت را دیدم خیلی کوچک بودند، رفتم. به رختکن آنها رفت و با آنها صحبت کرد. اما فوتبال ظالمانه است. “ما با تمام وجود بازی کردیم.”
سپس با اشاره به شرایط مشهد افزود:من خیلی ناراحت شدم که مشهد بزرگ با این سرمایه، با این عظمت، با این جمعیت که فکر می کنم به برکت امام رضا شرایط مالی بسیار خوبی دارد، فکر می کنم تیمی سقوط می کند. بازی را بردیم، اما ما خیلی ناراحت بودیم.”
تعداد زیادی از بازیکنان امید وحدت 2 روز پیش در مشهد در تیم امید این باشگاه بازی کردند. رجب زاده در ادامه سخنان خود از آنها تمجید کرد“به رختکن آنها رفتم و به آنها گفتم: “خوشا به غیرت و تعصب شما.” درست است که شما شکست خوردید، اما فکر می کنم شما برنده هستید. همین که جرات کردیم بیایم و با توجه به باخت قبلی بازی کنیم. بازی‌ها، شجاعت و شجاعت می‌خواهد که در آینده به آنها کمک خواهد کرد. من به آنها گفتم که سرشان را بالا نگه دارند.»

یک فریم بازیکن تیم فوتبال امید وحدت پس از باخت سنگین 11 بر صفر مقابل فجرشهیدسپاسی شیراز باعث ناراحتی سرمربی تیم برنده شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شش دیدار از هفته هشتم لیگ برتر شب گذشته برگزار شد؛ اتفاق ویژه این دیدارها پیروزی 11 بر صفر فجر شهید پاسی شیراز در ورزشگاه حافظیه مقابل امید وحدت خراسان بود. این نتیجه باعث شد نماینده خراسان در پایان هفته هشتم با تفاضل گل 43- عملکرد بسیار ضعیفی در تاریخ مسابقات لیگ برتر به ثبت برساند و گلی به ثمر نرساند.