بررسی مورایس: من عاشق صحبت با روزنامه نگاران هستم!

به گزارش “ورزه سه”، خوزه مورایس روز گذشته یکی از طولانی ترین نشست های خبری خود را برگزار کرد و به سوالات خبرنگاران به تفصیل و مفصل پاسخ داد. وی در پاسخ به سوالی درباره عدم حضورش در نشست خبری پیش از بازی، هیات فوتبال تبریز را مقصر دانست و گفت از پنجشنبه شب در تبریز بوده اما این کنفرانس برگزار نشد.

خوزه مورایس یکی از معدود مدیران لیگ برتر فوتبال ایران است که علاقه خاصی به حضور در نشست های خبری و پاسخ به سوالات خبرنگاران دارد.

بررسی مورایس: من عاشق صحبت با روزنامه نگاران هستم!

مورائیس یکی از معدود مدیران فوتبال ایران است که علاقه خاصی به گفتگو با خبرنگاران دارد و این بار به نظر می رسید قبل از بازی در جمع خبرنگاران تبریزی حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد، اما عدم برگزاری نشست خبری باعث شد تا دیدار او و خبرنگاران برگزار شود. بعد از بازی به تعویق بیفتد



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1899936
20 آوریل 1402 ساعت 09:00
491

0نقطه نظر

چرا کنفرانس مطبوعاتی برگزار نمی کنید؟

وی در این خصوص گفت: از ما خواستند تا ساعت 18 صدایی را ضبط و ارسال کنیم. اما من هرگز این کار را نمی کنم، زیرا کنفرانس برای این است که ما بیاییم و در حضور شما خبرنگاران عزیز به سوالات پاسخ دهیم. آنها به راحتی می توانستند کنفرانس را برای زمانی برنامه ریزی کنند که من در آن حضور داشته باشم، زیرا از حضور در کنفرانس ها بسیار لذت می برم.