برزیل رکورد سکوی جام جهانی را شکست (تصویر)

تصاویری که سه عکاس ورزشی از حال و هوای ورزشگاه لوسیل قطر در دیدار برزیل و قطر به ثبت رساند، به خوبی نشان از محبوبیت زیاد تیم ملی برزیل و شور و شوق روی سکوها دارد که نیمار و یارانش را در مرحله اول به پیروزی رساند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1855375
دسامبر 04, 1401 در 08:06
5K |

0نقطه نظر

استقبال کم نظیر از اولین بازی سلسائو در قطر

هواداران برزیلی که برای رسیدن به توپ تلاش زیادی کرده بودند با نمایش امیدوارکننده شاگردان تیته پر از امید ورزشگاه را ترک کردند. آنها قرار است در دو بازی بعدی مرحله گروهی به مصاف تیم های کامرون و سوئیس بروند.

ورزشگاه لوسیل قطر با ظرفیت رسمی 80 هزار نفری با استقبال فوق العاده ای روبرو شد و 88103 نفر در بازی برزیل و صربستان حضور داشتند. بسیاری از فوتبالدوستان برزیلی امیدوارند مانند جام جهانی 20 سال پیش که در آسیا برگزار شد و با قهرمانی تیم سلسائو به پایان رسید، دومین جام جهانی آسیا نیز به نفع آنها تمام شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاگردان تیته در شرایطی که هواداران فوتبال برزیل با حضور بیش از 88 هزار تماشاگر، استقبال کم نظیری از اولین بازی خود در جام جهانی 2022 کردند، چاره ای جز نمایش عالی و پیروزی دلچسب نداشتند. آنها فوتبال چشم نوازی ارائه کردند و دو گل زدند و چند گل دریافت نکردند.

دیدار برزیل و صربستان پرتماشاگرترین بازی جام جهانی قطر تاکنون بوده است.

برزیل رکورد سکوی جام جهانی را شکست (تصویر)