برش تاریخی اینستاگرام جعلی گم شده است

اما حالا مشخص شده که این تصویر تاریخی راز عجیبی دارد. جامی که در این تصویر در دستان لئو مسی دیده می شود، جام طلایی واقعی نیست، بلکه کپی جام جهانی است که توسط برخی از هواداران در ورزشگاه حمل شده است.

1788214
پرلایک ترین عکس تاریخ اینستاگرام

اما در همان زمان چندین عکاس از جمله عکاس کلارین متوجه گفتگوی مسی و دی ماریا می شوند. عکاس روزنامه آرژانتینی به این روزنامه گفت: “دی ماریا به لئو گفت که به جام جعلی افتخار می کند. دی ماریا گفت لئو، جام اصلی در دست من است. سپس هر دو خندیدند.”

1788215

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از تصاویر مهم جام جهانی قطر که حالا به عنوان نمادین ترین تصویر این جام شناخته می شود، عکسی است که بیش از هر عکس دیگری در این شبکه اجتماعی در اینستاگرام لایک شده است. تصویری با 73 میلیون لایک!

در نهایت جام تقلبی نصیب لئو مسی می شود و او این شوت تاریخی را در بین بازیکنان و مردم آرژانتین در زمین می زند.

این داستان واقعا عجیب را روزنامه آرژانتینی کلارین فاش کرد. این جام تقلبی توسط دو هوادار آرژانتینی به نام‌های پائولا زوزولیچ و مانوئل زارو به قطر آورده شد تا در بازی‌های تیم ملی کشورشان آن را روی سکوها نگه دارند و به سایر هواداران نشان دهند به امید اینکه در پایان تورنمنت شاهد پیروزی باشند. این توسط آلبی سلسته است.


سرویس خبر شماره: 1862935
14 ژانویه 1401 در 11:54 ب.ظ
25.2K امتیاز خبر|

دهنقطه نظر

پاس گل دی ماریا مسی: جام اصلی نیست لئو!

به این ترتیب، تروفی جعلی از چمن لوسیل حذف می شود. آرژانتینی ها آنقدر غرق در سرخوشی قهرمانی هستند که دو جام برای دقایق طولانی بدون اینکه کسی متوجه شود از دست روی زمین می گذرد.

زمانی که لیونل مسی در ورزشگاه لوسیل قهرمانی آرژانتین را جشن می گرفت، یک جام طلایی در دست داشت که جام اصلی نبود، بلکه جامی جعلی بود که توسط برخی از هواداران به زمین پرتاب شد.

برش تاریخی اینستاگرام جعلی گم شده است

زوج آرژانتینی صاحب جام تقلبی چند روز بعد با مشاهده عکس های منتشر شده در رسانه ها جام خود را شناختند. جامی که در دست لیونل مسی در این عکس معروف اینستاگرامی می درخشد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

زمانی که مسی این عکس تاریخی را گرفت، جام اصلی در دستان دی ماریا بود
پس از سوت پایان بازی در لوسیل، زوج آرژانتینی شاهد ورود یکی از بستگان لئاندرو پاردس به زمین شدند و ماموران امنیتی مانع ورود او نشدند. آنها جام جعلی خود را به او می دهند و می خواهند جام آنها توسط پاردس امضا شود.

این زوج آرژانتینی به کلارین گفتند که جام طلای آنها شباهت زیادی به چیز واقعی دارد و چندین مجسمه ساز متخصص به مدت شش ماه برای تولید آن کار کردند. وزن این لیوان دقیقاً مشابه لیوان اصلی است که کمی بیش از پنج کیلوگرم است. برای ساخت جام از هسته کوارتز و رزین مخصوص استفاده شد و سپس با رنگ طلایی جام جهانی رنگ آمیزی شد.