برنامه آماده سازی بارسا; ال کلاسیکو در آمریکا

جالب ترین چیز در لیست بازی های بارسا رویارویی آبی اناری ها در آمریکا مقابل رئال مادرید است تا شاهد اولین ال کلاسیکو فصل باشند. دو غول سنتی فوتبال اسپانیا روز اول آگوست در لاس وگاس آمریکا به مصاف هم خواهند رفت.

در پایان تور آمریکا، بارسلونا به اسپانیا بازخواهد گشت تا در 15 آگوست در جام خوان گمپر با باشگاه مکزیکی پوماس دیدار کند. بارسا در ابتدا قرار بود در خوان گمپر با رم بازی کند اما رم از بازی کنار کشید. سپس بارسلونا از میلان دعوت کرد تا از خوان گمپر در نیوکمپ دیدن کند. اما قهرمان سری آ نیز این دعوت را رد کرد تا در نهایت بارسلونا حاضر شد در این تاریخ با تیم مکزیکی پوماس بازی کند.

برنامه بازی های دوستانه و تدارکاتی بارسلونا در طول پیش فصل اعلام شد. مهم ترین بازی های بارسا در آمریکا برگزار می شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، باشگاه بارسلونا برنامه بازی های دوستانه و تدارکاتی خود در تابستان امسال را رسما اعلام کرد. ژاوی هرناندز پس از ناکامی در فصل گذشته نمی خواهد وقت خود را برای آماده سازی تیمش تلف کند.

22 ژوئیه: بارسلونا-یونیو اسپورتیوا اولوت از ورزشگاه خیرونا
29 ژوئیه: بارسلونا – اینترمیامی، فلوریدا
1 آگوست بارسلونا – رئال مادرید لاس وگاس
5 آگوست: بارسلونا – یوونتوس لس آنجلس
9 آگوست: بارسلونا – نیویورک ردبولز، نیوجرسی
15 آگوست: بارسلونا – کمپ پوماس مکزیک نو


سرویس خبر شماره: 1832471
16 جولای 1401 ساعت 12:30 ب.ظ
1K |

1نقطه نظر

اولین جلسه تمرینی این باشگاه یکشنبه هفته جاری برای آغاز روند آماده سازی پیش فصل برگزار شد. بارسلونا ابتدا یک بازی دوستانه در اسپانیا انجام خواهد داد و سپس به آمریکا پرواز خواهد کرد تا در تورنمنت قهرمانان فوتبال شرکت کند.

لیست بازی های دوستانه و تدارکاتی بارسلونا به شرح زیر است: