برنامه استقلال برای سال جدید مشخص شد


سرویس خبر شماره: 1896613
Mar 28, 1401 @ 4:02 PM
4.3K امتیاز خبر|

2نقطه نظر

با این حال استقلالی ها دیروز در حالی به مرخصی پایان سال رفتند که پاداش استثنایی قهرمانی های اخیر لیگ برتر و همچنین درصد قراردادشان را دریافت نکردند! این مشکل حاشیه جدیدی را در تیم مشتاق قهرمانی لیگ برتر ایجاد کرده است. اعتراض چند بازیکن استقلال به مشکلات مالی این تیم که با انتشار ماجرا آغاز شد، با واکنش این باشگاه مواجه شد. در حالی که این خبر توسط چند بازیکن استقلال منتشر شده بود، این باشگاه روز گذشته با انتشار حکمی عارف غلامی را متهم کرد و او را 20 درصد جریمه کرد. این تصمیم باعث اعتراض هم تیمی هایش در تیم شد. امروز چند بازیکن استقلال به ویژه کاپیتان با این رفتار باشگاه مخالفت کردند و اعتراف کردند که تصمیم به تعطیلی تمرینات در اعتراض به مسائل مالی تصمیم همه اعضای باشگاه بوده است نه فقط یک نفر.

ریکاردو ساپینتو در نشست خبری بعد از بازی مقابل فولاد در جمع بازیکنان از مشکلات مالی این تیم صحبت کرد و حتی اعتراف کرد که پاداش بردها را نگرفته است! تعطیلی تمرینات این تیم در تعطیلات زمستانی و با روی کار آمدن علی فتح الله زاده انجام شد. در آن زمان ریکاردو ساپینتو اعلام کرد که در تیم من تمرین یا تمرین نکردن یک تصمیم جمعی است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

با تصمیم ریکاردو ساپینتو، تمرین روز گذشته استقلال پس از بازی دوستانه با نساجی در ورزشگاه کارگران تعطیل شد.

برنامه استقلال برای سال جدید مشخص شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، طبق اعلام کادر فنی تیم استقلال، پوشان آبی پوشان باید تمرینات خود را از سومین روز دور جدید فروردین ماه از سر بگیرند. استقلال در هفته بیست و چهارم لیگ برتر روز جمعه 21 فروردین در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب آهن است و قبل از این بازی 8 جلسه تمرینی خواهد داشت.