برنامه ایران 48 ساعت قبل از تقابل تاریخی


سرویس خبر شماره: 1855809
6 دسامبر 1401 ساعت 02:19
879 امتیاز خبر

0نقطه نظر

تیم ملی تا آمریکا دو تمرین دیگر برگزار خواهد کرد

بازی تیم های ایران و آمریکا از ساعت 22:30 پنجشنبه 17 آذرماه همزمان با بازی انگلیس و ولز آغاز می شود. ایران با سه امتیاز دوم و آمریکا با دو امتیاز سوم هستند. انگلیس و ولز به ترتیب با چهار و یک امتیاز اول و چهارم هستند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

شاگردان کی روش امروز در فاصله دو روز مانده به دیدار مهم با آمریکا یک جلسه تمرینی را برگزار خواهند کرد.

برنامه ایران 48 ساعت قبل از تقابل تاریخی

تمرین امروز (یکشنبه) ملی پوشان فوتبال ایران از ساعت 17 در کمپ الریان آغاز می شود. بر اساس آیین نامه مسابقات و مانند سایر تمرینات تیم ملی، خبرنگاران می توانند در کوارتر اول در محل تمرین حاضر شده و اخبار را برای رسانه های خود تهیه کنند.

تیم ملی ایران فردا آخرین تمرین خود را برای رویارویی با آمریکا برگزار می کند. در این روز نشست خبری سرمربی تیم ملی نیز برگزار می شود تا همه چیز برای یکی از حساس ترین دیدارهای تاریخ فوتبال ایران در جام جهانی مهیا شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی ایران با برتری 2 بر صفر مقابل ولز شانس خوبی برای صعود از مرحله گروهی داشت. با توجه به نتایجی که تاکنون در این گروه به دست آمده، هر چهار تیم در روز پایانی شانس صعود دارند که این موضوع بر حساسیت بازی ایران و آمریکا افزود. شاگردان کی روش که از روز گذشته تمرینات خود را برای این بازی آغاز کرده اند امروز یک تمرین دیگر را انجام خواهند داد.