برنامه سازمان لیگ برای حذف تیم های لیگ برتری

به گزارش “ورزه سه”، فصل جدید رقابت های لیگ آزادگان در حالی برگزار می شود که هنوز تکلیف سه و چهار تیم مشخص نشده و وضعیت زیرساختی بسیاری از تیم ها هنوز مشخص نشده است.

در چنین شرایطی برخی از اهالی فوتبال معتقدند سازمان لیگ باید به سمت کاهش تیم های لیگ آزادگان از 18 تیم فعلی حرکت کند تا کیفیت مسابقات افزایش یابد. به خصوص اینکه در سال های اخیر تیم هایی مانند ماشین سازی بودند که به وضوح توانایی حضور در لیگ 1 را نداشتند و به راحتی سقوط کردند.


سرویس خبر شماره: 1837558
19 مرداد 1401 در 02:53 ب.ظ |
2.3K |

2نقطه نظر

سهیل مهدی رئیس کمیته برگزاری سازمان لیگ در حاشیه قرعه کشی لیگ یک گفت: باید تعداد تیم ها را کم کنیم اما سریع پیش نمی رود. هر فصل باید یکی دو تیم کم کنیم و بستگی به هیئت مدیره دارد که بعد از انتخابات تعداد آنها را مشخص کند و برنامه را ببیند و تصویب کند و می توانیم به این سمت برویم. ما می توانیم پیشنهاد بدهیم، شورای سازمان لیگ تایید کند و در نهایت شورای فدراسیون فوتبال تایید کند.

وی درباره این طرح توضیح داد: طرح ما به مرحله نهایی شدن رسیده است. کامل نیست، اما باید بیشتر حدس بزنیم. طرف ها و ذینفعان زیادی در صعود و سقوط تیم ها وجود دارد و اجازه دهید بحث کارشناسی اتفاق بیفتد.

به این ترتیب شاید فوتبال ایران باید منتظر سهمیه سقوط بیشتری برای فصل 1402-1403 باشد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سهیل مهدی از برنامه کمیته برگزاری سازمان لیگ برای کاهش تیم های لیگ آزادگان خبر داد.