برنامه مخفی کی روش در اختیار سازمان لیگ

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که آیا کی روش درخواست برگزاری اردوی جدید با حضور ملی پوشان لیگ برتری کرده است یا خیر، گفت: بحث اردو به دلیل اینکه آنها مطرح نمی کنند مطرح نیست. لژیونرها را در اختیار داشته باشند بیشتر صحبت ها در مورد همگرایی و همسویی بازیکنان ملی بوده است تا در اختیار تیم ملی قرار گیرد ما تمام تلاش خود را کردیم تا نیم فصل اول را قبل از شروع جام جهانی به پایان برسانیم. اما هفته هفتم تحت تاثیر لیست سرمربی سابق تیم ملی قرار گرفت و این هفته شکست خوردیم.» به این نتیجه رسیدیم که اگر قرار بود فصل اول تا قبل از شروع جام جهانی تمام نشود. ما به باشگاه های دیگر فشار نمی آوریم.”

به همین دلیل کی روش امروز با مسئولان لیگ جلسه ای داشت و مطالباتی را مطرح کرد.

با توجه به دیدار مسئولان سازمان لیگ با کارلوس کی روش، شاهد تغییراتی در برنامه لیگ برتر بودیم.

برنامه مخفی کی روش در اختیار سازمان لیگ

سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفت وگو با تسنیم گفت: کیروش برنامه تیم ملی برای حضور در جام جهانی 2022 قطر را که بر اساس نظر سرمربی سابق تیم ملی بود، دید و نگرانی هایی دارد چرا که تیم های حاضر در جام جهانی دیگر یک هفته برای آماده شدن ندارند، این فرصت همیشه 20 روزه بود و امسال یک هفته است و شرایط خاصی برای تیم های حاضر در جام جهانی است.” برنامه لیگ اما نحوه آماده سازی، تمرین و انتخاب آرنج اصلی برای او چالش برانگیز بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اگرچه سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در گذشته بارها اعلام کرده بود که بازی های لیگ برتر را تا نیم فصل قبل از جام جهانی تمدید می کند، اما حالا بسته به برنامه هایی که کارلوس کی روش در نظر گرفته است، احتمالاً برنامه تغییر خواهد کرد و ما شاهد تعطیلی لیگ برتر خواهیم بود.

وی در پایان گفت: وقتی هفته هفتم را از دست می دهیم مهم نیست لیگ قبل از شروع جام جهانی در هفته چهاردهم تمام شود یا هفته دوازدهم. برنامه ریزی کرده بودیم که نیم فصل اول را به پایان برسانیم و وارد نقل و انتقالات زمستانی شویم و نیم فصل دوم را بعد از جام جهانی برگزار کنیم، اما با شرایطی که پیش آمده نمی توانیم زودتر به پایان برسیم، بنابراین فشار بر باشگاه ها برای برگزاری مسابقات در یک راه فشرده غیر منطقی است. و ما می‌خواهیم یک برنامه مشترک داشته باشیم، لیگ را حفظ کنیم و برنامه‌های تیم ملی را نیز در نظر بگیریم.”



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1844093
26 سپتامبر 1401 @ 4:36 ب.ظ
2.3 هزار |

0نقطه نظر

وی ادامه داد: کیروش پیشنهاد داد و ما مواردی را با هم در میان گذاشتیم. یکی دو برنامه اولیه دیده شده و قرار است سازمان لیگ مناسبت ها، روزها و … را در نظر بگیرد. برای تیم ملی که با برنامه لیگ تداخل نداشته باشد. تلاش می کنیم لیگ را به برنامه های تیم ملی نزدیک کنیم. ایشان (کیروش) نگاه منصفانه و گرد و نگاه ویژه ای به بحث لیگ داشت. سازمان لیگ با حضور منصور قنبرزاده و رضا کیشوریفرد نشان داد که برای برنامه های تیم ملی و سرمربی آن احترام خاصی قائل است. خط قرمز ما تیم ملی است که می تواند در جام جهانی شرکت کند. برای اجرای برنامه های پیش بینی شده دو یا سه روز مطالعه لازم است. فردا و پس فردا برنامه دو هفته مسابقات لیگ که بعد از پایان اردوی تیم ملی برگزار می شود را به باشگاه ها اعلام می کنیم تا آمادگی لازم را برای برنامه ریزی و سفر خود انجام دهند. جدید.”

مهدی افزود: کیروش صادقانه گفت حتی حاضر است برنامه سری تیم ملی را که سازمان لیگ در نظر دارد به ما بدهد، تعامل خوبی با سرمربی تیم ملی داشتیم، چون می دانیم سال سختی داریم. و اینکه تیم ملی باید برای بازی با سه تیم خوب در جام جهانی آماده شود که برای ما ایرانی ها خیلی مهم است.کی روش صراحتاً خواستار لباس اردو نبود اما فرصت ها را بالا برد.قبل از دیدار دو برنامه داشتیم. و آنها را در کنار برنامه های کی روش در راستای رسیدن به هدف مشترک با حضور مربیان تیم های حامل تیم ملی قرار دهند.مثلث سازمان لیگ، ملی پوشان و مربیان لیگ که تیم ملی را در اختیار دارند باید کمک کنند و دریافت کنند. نتایج، در غیر این صورت دشوار خواهد بود.”