برنامه موراتا برای جام جهانی; بازگشت به اتلتیکو

آلوارو موراتا که یوونتوس در پایان قرارداد قرضی خود از خرید مستقیم او امتناع کرد، مشتاق بازگشت به مادرید و پوشیدن پیراهن اتلتیکو است.

اما تصمیم نهایی در مورد آینده موراتا با اتلتیکو و دیگو سیمئونه است. یکی از مشکلات این است که حتی با جدایی لوئیز سوارز با حقوق بالا، اتلتیکو هنوز سقف دستمزد لالیگا را شکسته است. در نتیجه روژیبلانکو در تابستان امسال قصد فروش بازیکنان دیگر را دارد.

موراتا تا سال 2024 بازیکن اتلتیکو است و این مهاجم اسپانیایی قصد جدایی ندارد. همزمان چند باشگاه از جمله چند تیم لیگ برتری برای جذب او ابراز تمایل کرده اند. بر اساس گزارش ها از اسپانیا، موراتا مصمم است فصل آینده در واندا متروپولیتانو بازی کند.

با توجه به این شرایط مالی، موراتا و ایجنتش نگران تصمیم نهایی اتلتیکو هستند. گفته می شود که روژیبلانکو در صورت دریافت پیشنهادی در حدود 30 تا 35 میلیون یورو، می تواند در مورد حفظ موراتا تجدید نظر کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1832505
16 جولای 1401 ساعت 4:00 بعد از ظهر
841 امتیاز خبر|

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آلوارو موراتا که قرارداد قرضی او با این باشگاه ایتالیایی در تابستان پس از حضور قرضی به یوونتوس به پایان رسید، برای تکمیل خرید خود با پاسخ منفی یووه مواجه شد.

این ستاره اسپانیایی در سال جام جهانی قصد دارد خودش را به لوئیز انریکه سرمربی اسپانیا ثابت کند تا یکی از بازیکنان فیکس لاروخا در قطر باشد. به همین دلیل او مشتاق بازگشت به اتلتیکو مادرید است و امیدوار است به هدفش در این تیم برسد.