برنلی از تخصص وینسنت کمپانی برای بستن قرارداد بارت وربروگن دروازه بان منچستریونایتد استفاده می کند – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد

به همین دلیل است که او جایگاه خود را در تیم ملی اسپانیا از دست داده است و هلندی نیز از نیاز به تغییر اوضاع در آینده آگاه است.

متأسفانه، شماره 1 یونایتد همچنان یک شوتزن درجه یک باقی می ماند اما ویژگی های باقی مانده در بازی او وجود ندارد.


در حالی که یک مهاجم نخبه و یک هافبک پیش از فصل آینده برای منچستریونایتد در اولویت قرار دارند، بسیاری استدلال خواهند کرد که آوردن یک دروازه بان جدید نیز باید اولویت داشته باشد.

با این حال، خورشید گزارش داده است که برنلی، قهرمان چمپیونشیپ، که راهی لیگ برتر می شود، می تواند با استفاده از یک فوق ستاره سابق منچسترسیتی، راهپیمایی را به دو غول فوتبال انگلیس بدزدد.

قرارداد فعلی این بازیکن اسپانیایی در پایان فصل به پایان می رسد و باشگاه در حال مذاکره بر سر قرارداد جدید است. گلر پیشنهاد اول باشگاه را رد کرده است.

برای اینکه این اتفاق بیفتد، دروازه بان باید بتواند از پشت با پاس های کوتاه و بلند بازی کند و در عین حال توانایی بیرون آمدن از خط را برای جارو کردن یا گرفتن سانترها داشته باشد.

GK جدید در OT مورد نیاز است

وربروگن در این فصل 31 بار در تمامی رقابت ها بازی کرده و 10 بار کلین شیت کرده است.

عملکرد او برای اندرلخت، به خصوص در لیگ کنفرانس اروپا، جایی که او در ضربات پنالتی مقابل پی اف سی لودوگورتس رازگراد حتی یک گل دریافت نکرد، نه تنها یونایتد، بلکه لیورپول را نیز متوجه خدمات او کرده است.

برنلی یونایتد و لیورپول را در رقابت برای وربروگن شکست داد

وینسنت کمپانی، سرمربی فعلی کلارتز، که سابقاً سرمربی اندرلخت بود، سعی می کند از آن به نفع خود استفاده کند و قراردادی به مبلغ 15 میلیون پوند امضا کند.


مجله United Matchday – از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!
هنوز برای محتوای بیشتر یونایتد خارش دارید؟ هر آنچه را که نیاز دارید را از اینجا دریافت کنید. فقط با 3 پوند در هر شماره / 3.75 پوند در ماه، اطلاعات بی نظیری از یونایتد را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت خواهید کرد – قبل از مسابقه بزرگ و در طول پنجره نقل و انتقالات!

  • به‌علاوه اخبار، تاکتیک‌ها و تاریخچه تیم، مجموعه‌ای انحصاری مسابقه را دریافت کنید.
  • نه تنها این – United Matchday مملو از مقالات، اخبار، اخبار نقل و انتقالات، پازل ها، نوستالژی و طنز است.
  • دوستان خود را تحت تاثیر قرار دهید و از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!

وینسنت کمپانی، رئیس برنلی می‌خواهد دروازه‌بان هلندی بارت وربروگن را از باشگاه قدیمی‌اش اندرلخت ربود.

که به خاطر نامناسب بودن داوید دخیا برای مدیریت سبک بازی اریک تن هاگ. سرمربی هلندی می‌خواهد تیمش در خط بالایی بازی کند و بتواند در هنگام ساخت حملات، مطبوعات حریف را به طور موثر شکست دهد.

او با تبدیل شدن به شماره 1 جدید تیم بلژیکی شهرت خود را افزایش داد و همچنین توسط هلند برای بازی های مقدماتی یورو 2024 مقابل فرانسه و جبل الطارق دعوت شد.

در این گزارش آمده است: “وربروگن، 20 ساله، یکی از بهترین شانس های اروپا به نظر می رسد و سرمربی کلارتز پس از تلاش برای آوردن دروازه بان با خود به تورف مور در تابستان گذشته، به مسیر خود بازگشته است.”

دروازه بان نسبتا جوانی که وارد این لیست شده است، بارت وربروگن، توپ گیر اندرلخت است.

شیاطین سرخ با بازیکنان زیادی در سراسر اروپا از جمله دیوید رایا از برنتفورد، دیوگو کاستا از پورتو و گرگور کوبل شماره 1 بوروسیا دورتموند مرتبط شده اند.



https://thepeoplesperson.com/2023/04/02/burnley-to-use-vincent-kompanys-expertise-to-seal-the-deal-for-manchester-united-linked-goalkeeper-bart-verbruggen-261988/ منبع: