برنلی می خواهد اسطوره منچستریونایتد، رود فن نیستلروی، جانشین وینسنت کمپانی شود – اخبار نقل و انتقالات من یونایتد

تا جایی که به وضعیت مدیریتی منچستریونایتد مربوط می شود، پس از مدت ها انتظار، INEOS تصمیم گرفت به اریک تن هاگ اعتماد کند و به این ترتیب برای لحظه ای تمام شایعات در مورد بزرگترین شغل در فوتبال انگلیس را خنثی کرد.

با این حال، به لطف ستاره ها و مدیران سابق باشگاه که با نقش های متعدد در سراسر اروپا مرتبط شده اند، بازار مدیریتی هنوز هم علاقه هواداران یونایتد را برانگیخته است.

وین رونی شغل مدیریتی در پلیموث آرگیل را دریافت کرد، مایکل کریک با میدلزبورو قرارداد جدیدی دریافت کرد و ژوزه مورینیو برای هدایت فنرباغچه به ترکیه رفت.

حالا نوبت رود فن نیستلروی است که به تیتر اخبار تبدیل شود و شیطان سرخ سابق توجه جدی برنلی را به خود جلب کند.

پس از تصمیم وینسنت کمپانی برای پیوستن به بایرن مونیخ در تابستان امسال، کلارتز به دنبال یک سرمربی جدید است.

به گفته نشریه هلندی De Telegraaf، نیستلروی “محبوب بزرگ” برای جانشینی کمپانی است و در حال نزدیک شدن به توافق با برنلی است.

تیمی که اخیراً سقوط کرده است مشتاق بازگشت سریع به لیگ برتر است. برای دستیابی به هدف خود، آنها می خواهند نام بزرگی را به ارمغان بیاورند که قادر به اجرای یک سبک متمایز از بازی در Turf Moor باشد.

مهاجم سابق یونایتد قبلاً نشان داده بود که دقیقاً می تواند این کار را انجام دهد و با تبدیل PSV به یکی از هجومی ترین تیم های اروپا در طول دوره کوتاه خود به عنوان سرمربی آیندهوون، بسیاری را تحت تأثیر قرار داد. او در اولین فصل خود دو جام داخلی به دست آورد.

نیستلروی به دلیل اختلافات داخلی زودتر از حد انتظار جدا شد، اما پایه و اساس او در فصل 2022-2023 به PSV کمک کرد تا عنوان Eredivisie را در فصل گذشته کسب کند.

این نشریه هلندی در گزارش فوق الذکر خود اضافه کرد که فن نیستلروی مشتاق است در رقابتی کار کند که در آن استعدادهای خود را به عنوان یک گلزن نشان داده و با فرهنگ آن آشنا است.

از این نظر، انتقال به برنلی این پتانسیل را دارد که باکس های زیادی را برای این بازیکن 47 ساله مشخص کند.

اواخر اردیبهشت، شخص مردم گزارشی منتشر کرد مبنی بر اینکه لسترسیتی نیز نیستلروی را دنبال می کند. با این حال، روباه ها اکنون انتصاب استیو کوپر را به عنوان سرمربی جدید خود تایید کرده اند.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.


https://thepeoplesperson.com/2024/06/20/burnley-want-manchester-united-legend-ruud-van-nistelrooy-to-replace-vincent-kompany-281868/ منبع: