برنلی 0 – 2 سیتی؛ لیورپول نیم ساعت پیش بود!

لحظاتی بعد، این بار دی بروین می توانست در محوطه جریمه برنلی گل تک به تک به ثمر برساند، اما ضربه هافبک اسپانیایی واکنش خوب پوپ را به همراه داشت.

اما در دقیقه 25 سیتی گل دوم را به ثمر رساند. این بار رحیم استرلینگ با ضربه زیبا و فنی ایلکای گوندوگان از داخل محوطه جریمه برنلی از سمت راست برگشت و برتری سیتیزن ها دوچندان شد.

در روزی که لیورپول واتفورد را شکست داد، سیتی نیز با نتیجه 0-2 مقابل برنلی پیروز شد و دوباره با دو امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفت.

سیتی نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 49 ژائو کونسیچ پستو با ارسال یک تکل روی تارکوفسکی، سیتی را به گل خودی تبدیل کرد که دروازه برنلی را نجات داد.

سیتی در نیمه اول با دو گل مقابل برنلی خوش درخشید.

در دقیقه 80 روی ارسال برناردو سیلوا سیتی فرصت گل سوم را نداشت اما شوت گابریل جس از زمین با بدشانسی به تیرک دروازه برخورد کرد. بعد از آن اتفاق خاصی نیفتاد و سیتی با همان دو گل سد برنلی را شکست.



مجله اخبار فوتبال خارجی

در پایان نیمه اول رحیم استرلینگ متوجه خروج پوپ و دور شدن از خط دروازه شد اما ضربه چیپ این بازیکن نادقیق بود و در نهایت سیتی با همان دو گل به رختکن رفت.

اما این سیتی بود که در دقیقه پنجم گل اول را به ثمر رساند. ارسال زمینی رحیم استرلینگ از سمت راست در میانه محوطه به کوین دی بروین برخورد کرد و او موفق شد با یک ضربه دقیق به گوشه دروازه دروازه را به ثمر برساند.

دقایقی بعد از روی یک کرنر، برنلی گل اول را به ثمر رساند، اما ضربه سر کورنت روی خط دروازه توسط ناتان آکه دفع شد و موقعیت طلایی برای برنلی از دست رفت. ارسال سانتر جک گریلیش فرصت خوبی برای فیل فودن برای گلزنی ایجاد کرد اما ضربه این بازیکن نادقیق بود و راهی به دروازه برنلی پیدا نکرد.


سرویس خبر شماره: 1817740 |
13 فروردين 1401 ساعت 20:22 |
2,453 |

3نظرات

برنلی بازی را بهتر آغاز کرد و در لحظات ابتدایی و روی پاس لنون فرصت خوبی برای باز کردن دروازه سیتی داشت اما ضربه سر برون هیل نادقیق بود و با اختلاف به بیرون رفت.