برهانی: حداقل باید با پرسپولیس برابری می کردیم


سرویس خبر شماره: 1846556
12 مه 1401 در 6:42 ب.ظ.
16.4K |

دهنقطه نظر

آقای ساپینتو باید بیشتر بیاید، استرس بازیکنان کم می شود.

سرمربی امیدهای استقلال معتقد است تیمش از باخت مقابل پرسپولیس در بازی های آینده درس خواهد گرفت.

برهانی: حداقل باید با پرسپولیس برابری می کردیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امیدهای استقلال در دربی تهران مقابل پرسپولیس با یک گل شکست خوردند که تا قبل از این دیدار که در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر امیدهای کشور برگزار شد، بدون شکست همراه نبودند.
آرش برهانی سرمربی امیدهای استقلال در پایان صحبت های خود را درباره این بازی اینگونه آغاز کرد: قبل از بازی به بازیکنانم گفتم به صفحه نمایش نگاه نکنند. دربی ها بازی هایی هستند که باید در همان روز تلاش کنید، مسابقه دهید و انگیزه بگیرید. گفتم اگر پرسپولیس را دست کم بگیریم متاثر می شویم. بچه های من 50 درصد ظرفیتشان را دادند. نه اینکه نخواهند، اما به دلیل مسائل بیرونی نتوانستند 100 درصد خودشان باشند.
وی با درک تقصیر باخت افزود: البته این باخت متعلق به من است. البته آنقدر با آنها صحبت کردم که نفهمیدم. من خودم را مقصر می دانم وگرنه بچه ها در طول فصل نشان دادند که چقدر تاکتیکی هستند. حالا آنها نمی توانستند این بازی را انجام دهند.
وی درباره تاثیر حضور آقای ساپینتو بر عملکرد تیمش و اینکه آیا بازیکنانش استرس داشتند یا خیر، توضیح داد: آقای ساپینتو اولین بازی بود که به آن آمدند. قرار بود زودتر از اینها بیایند. به خاطر این مشکلات گفتم بروند و برای بازی دیگر بیایند، اما خوب شد که امروز آمدند و قرار شد در بازی های بعدی هم بیایند. به این ترتیب بچه ها به آن عادت می کنند و می توانند بدون استرس بازی کنند. البته در بازی هم تیمی ما بهتر از حریف بود و همین موقعیت را به حریف دادیم که منجر به گل شد.
سپس برهانی در پاسخ به اینکه قوانین دربی ها رعایت شده و تیمی که در تخته بهترین است بازی را باخته است، اینگونه واکنش نشان داد: نه، به بچه ها گفتم. بچه ها امروز کمی محتاط تر بودند، حداقل ما نباختیم. اولین باخت فصل را داشتیم و شاید بچه ها بعد از این بازی به خود بیایند.
سرمربی احتمالی استقلال درباره عصبانیت خود در این دیدار گفت: به این دلیل بود که می دانستم بچه هایم بهتر هستند و توانایی بیشتری دارند. من به آنها گفتم اگر سهل انگاری کنیم، تحت تأثیر قرار می گیریم.
وی درباره دو موقعیت خوب تیمش بعد از گل پرسپولیس گفت: دو موقعیت خوب را از دست دادیم و شاید استرس داشتیم. اگر موقعیتی ایجاد کنند و شرایط بازی خوبی داشته باشند، من خیلی آدم خوشحالی هستم و تهاجمی نیستم اما…
سوال بعدی برهانی در مورد عملکرد استقلال مقابل گل گهر و برد این تیم در سیرجان بود و او در پاسخ به این سوال گفت: این هفته خیلی خوب بودیم و بچه ها هوشمندانه بازی کردند. من فکر می‌کنم که آنها در حال حاضر آماده هستند و شرایط بسیار بهتری نسبت به ابتدای فصل پیدا کرده‌اند. این بازی گل گهر من را از بسیاری جهات امیدوار کرد. آقای ساپینتو فکر می کنم او بازیکنان و تیم را گرفت و با لیگ آشنا شد. در مجموع به استقلال امیدوار بودم.



مجله اخبار فوتبال داخلی