برهانی: نگران نباش شهباززاده هم گل می زند

آقای گل اسبق استقلال و مدیر آکادمی باشگاه این روزها مدعی هستند که انتظار نمی رود انتقادات و فشارها روی سجاد شهباززاده بیشتر شود و این مهاجم به زودی می تواند قدرت گلزنی خود را به نمایش بگذارد.

برهانی: نگران نباش شهباززاده هم گل می زند

آقای گل اسبق استقلالی ها درباره انتقاداتی که این روزها در خط حمله آبی پوشان به سجاد شهباززاده به دلیل موقعیت های داغش شده است، گفت: از هواداران استقلال می خواهم با انتقادهای بی مورد کاری نکنند، سجاد را به راحتی از دست می دهیم. این بازیکن نیاز به حمایت دارد و مطمئن باشید به زودی یکی از بهترین بازیکنان استقلال خواهد شد. او در گذشته گلزنی و فرصت طلبی خود را در استقلال و سایر تیم ها نشان داده است و مطمئنا در این فصل نیز می تواند نمایش موفقی از خود به نمایش بگذارد.

آرش برهانی با اشاره به شرایط سخت قهرمانی در این فصل با حضور مدعیان قدرتمند، اظهار داشت: همه تیم ها شرایط خاصی دارند. پیش بینی اینکه کدام تیم قهرمان می شود سخت است، استقلال با توجه به قهرمانی فصل گذشته مهمترین تیم در راه قهرمانی خواهد بود. پرسپولیس، گل گهر، سپاهان، فولاد و تراکتور نیز تیم هایی هستند که برای این کار با هم رقابت می کنند و تقابل این تیم ها و امتیازات رد و بدل شده آنها قطعا کمک زیادی به معرفی قهرمان خواهد کرد.


سرویس خبر شماره: 1844445
28 سپتامبر 1401 @ 4:24 ب.ظ
176 امتیاز خبر

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آرش برهانی پس از پیروزی مقابل نساجی، صحبت هایی را درباره وضعیت این روزهای این تیم آغاز کرد که بار دیگر هواداران را نسبت به شرایط این تیم مطمئن کرد، به این ترتیب: ساپینتو استقلالی از سایر مربیان خارجی است. تا اینجا نتیجه خوب است خوشحالم که قبل از تعطیلی لیگ استقلال یک برد بزرگ کسب کرد و مردم را امیدوار کرد. برای هواداران استقلال رفتن مربیانی مانند استراماچونی و شفر تجربه خوبی بود تا عجولانه عمل نکنند و به مربی خود فرصت بدهند.

وی در خصوص حضور پرتعداد مهاجمان در خط حمله و انتظارات این تیم در فاز تهاجمی با حضور این افراد گفت: استقلال افراد مهم و تاثیرگذاری را در خط حمله جذب کرده است و امیدوارم در او در پایان فصل بهترین آمار گلزنی و گلزنی را خواهد داشت. . با این حال، هر بازیکنی که در تیم قرار می‌گیرد، با توجه به تاکتیک‌ها و شرایط تیم برای موفقیت تلاش می‌کند.

رئیس آکادمی استقلال با بیان اینکه چند سال پیش توانستم دیپلم A مربیگری را بگیرم، گفت: چند سال پیش مدرک B را گرفتم اما فرصت شرکت در کلاس های الف را نداشتم. کنفدراسیون فوتبال آسیا مربیان را ملزم به داشتن مدرک A می کند، من از فرصت استفاده کردم و دوره ها را گذراندم. در حال حاضر تمرکزم روی آکادمی باشگاه است و از حضور این بازیکنان آینده دار در سطوح مختلف باشگاه قدردانی می کنم و امیدوارم در مسیر رسیدن به هدف بزرگشان به موفقیت آنها کمک کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی