برونو فرناندز درباره گونکالو راموس از بنفیکا: “او ویژگی های لازم برای بازی برای منچستریونایتد را دارد” – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد

یونایتد به شدت با این بازیکن 21 ساله مرتبط شده است زیرا باشگاه فوراً به دنبال یک مهاجم برتر برای دادن ده هاگ به اریک است.

او در تیم ملی نه تنها من بلکه بقیه هم تیمی هایش را نیز شگفت زده کرد.

راموس، 21 ساله، یک فصل موفقیت‌آمیز باشکوه را در بنفیکا سپری کرد، با زدن 26 گل در 46 بازی در تمامی رقابت‌ها و قهرمانی در لیگ برتر.

این مهاجم جوان در جام جهانی موفق شد کریستیانو رونالدو را از ترکیب اصلی پرتغال کنار بگذارد و ایمان فرناندو سانتوس را با هت تریک مقابل سوئیس جبران کند.

فکر می‌کنم او تمام ویژگی‌های لازم برای بازی در لیگ برتر را دارد و وقتی می‌گویم لیگ برتر، منظور منچستریونایتد نیز هست.

ما همیشه می‌توانیم از بهترین‌ها در اینجا استفاده کنیم، چه گونکالو یا بازیکن دیگری.

هنگامی که از فرناندز در مورد توانایی های او برای رهبری بالقوه خط یونایتد سؤال شد، افزود:

فکر می کنم او می تواند در چند سال آینده بازیکن بزرگی شود، اما هنوز در دست من نیست که مدیر ورزشی باشم. زمانی که چنین شد، آن تصمیمات را خواهم گرفت.»

https://thepeoplesperson.com/2023/05/30/bruno-fernandes-on-benficas-goncalo-ramos-he-has-the-qualities-to-play-for-manchester-united-264741/ منبع:

آنتونی مارسیال در این فصل 6 گل در لیگ برتر به ثمر رساند و به زودی تنها مهاجم مرکزی باشگاه خواهد بود، با بعید است که دوره قرضی شش ماهه بدون الهام ووت وهورست تمدید شود.

صحبت کردن با تلویزیون ورزشیاز فرناندز پرسیده شد که هم تیمی جوان خود را از نظر سطح و آینده نزدیک کجا می بیند.


برونو فرناندز، کاپیتان منچستریونایتد در داخل زمین اعلام کرد که هم تیمی بین المللی و هدف باشگاهی، گونسالو راموس آماده است تا به او در اولدترافورد بپیوندد.

فرناندز گفت: “گونسالو تمام ویژگی های بازی در لیگ برتر را دارد، او بسیار شدید است، پرس بسیار خوبی دارد و در داخل محوطه جریمه بسیار خوب است.” یک بولا.

او از نظر فیزیکی قوی است، هنوز جوان است و پیشرفت خواهد کرد. اگر او همچنان به کار خود ادامه دهد، فکر می‌کنم پتانسیل این را دارد که یکی از بهترین مهاجمان جهان باشد، اما برای اثبات آن باید به لیگ رقابتی‌تری برود.”

لوری ویتول از ورزشکاران اظهار داشت که یونایتد گفتگو با بنفیکا را آغاز کرده است زیرا پنجره نقل و انتقالات در افق نزدیک است.