برونو فرناندز در خط میانی به میدان می‌رود و پرتغال به پیروزی دراماتیک دیرهنگام مقابل چک رسید – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


برونو فرناندز، کاپیتان منچستریونایتد، دوباره در این بازی حضور داشت، این بار پرتغال در اولین دیدار خود در یورو 2024 در ردبول آرنا، چک را 2-1 شکست داد.

چک اولین خون را درست بعد از یک ساعت از طریق لوکاس پروود ریخت، که یک ضربه صاعقه از بیرون محوطه جریمه ایجاد کرد.

پرتغال هفت دقیقه بعد برابری را به دست آورد و از اشتباه بزرگی در خط دفاعی چک استفاده کرد که رابین هراناک توپ را در پشت دروازه خود قرار داد. این مسابقه به نظر می رسید که قرار بود با تساوی به پایان برسد تا اینکه فرانسیسکو کونسیکائو تعویضی به میدان آمد و برنده را از فاصله نزدیک گرفت.

فرناندز در نقش پیشرفته مورد علاقه خود در وسط پارک در کنار ستاره پاری سن ژرمن ویتینها شروع کرد.

دیوگو دالوت و ژائو کانسلو پست‌های دفاع کناری را در اختیار گرفتند، که باعث می‌شد آنها دائماً در خط میانی برای کمک به تهاجمی و آماده سازی کمک کنند.

فرناندز 112 لمس توپ به نام خود داشت.

او 89 پاس انجام داد و 76 تای آنها را زد و دقت پاس 85 درصد را به دست آورد. دو تا از پاس های بازیساز پاس های کلیدی بود.

این بازیکن 29 ساله با هشت سانتر و چهار توپ بلند سعی کرد هدف خود را پیدا کند. او با موفقیت با سه توپ بلند ارتباط برقرار کرد اما هیچ یک از سانترهای او به هم تیمی سلکائو نرسید.

فرناندز یک موقعیت بزرگ برای کریستیانو رونالدو ایجاد کرد، اما برنده پنج توپ طلا توسط جیندریچ استانک، که با عجله از دروازه خود بیرون آمد، خود را بزرگ کرد و تلاش مهاجم را مهار کرد، ناکام ماند.

کاپیتان یونایتد دو ضربه او به سمت دروازه چک را مهار کرد. او در دو دوئل از 6 دوئل زمینی که برنده شد و دو تا از چهار چالش هوایی که در آن شرکت داشت، به برتری رسید.

فرناندز یک تکل و به همان اندازه مهار کرد.

(آمار به دست آمده از Sofascore)

این یک نمایش چشمگیر و همه جانبه دیگر از او بود. او بدون شک به دنبال تقویت آن خواهد بود زیرا مردان روبرتو مارتینز برای بازی شنبه آینده در ترکیه آماده می شوند.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/06/18/bruno-fernandes-pulls-the-strings-in-midfield-as-portugal-secure-late-dramatic-winner-vs-czechia-281796/ منبع: