برونو فرناندز در فصل گذشته بیش از هر بازیکن دیگری در مسابقات قهرمانی اروپا دقایقی بازی کرد – اخبار و نقل و انتقالات من یونایتد

برونو فرناندز، کاپیتان منچستریونایتد، فصل گذشته علیرغم مشکلات کلی تیمش، از یک بازی فردی قدرتمند دیگر لذت برد.

توانایی باورنکردنی مرد یونایتد برای حفظ تناسب اندام و در دسترس ماندن اریک تن هاگ همچنان تحت تاثیر قرار می دهد و باعث شد تا او جایزه بهترین بازیکن سال سر مت بازبی را در پایان فصل دریافت کند.

او اکنون امیدوار است بتواند نقش مهمی را در مسابقات قهرمانی اروپا برای پرتغال ایفا کند، پرتغالی که بدون شک یکی از مدعیان قهرمانی است که در آلمان برگزار می شود.

همانطور که رسانه های پرتغالی گزارش داده اند، فرناندز در فصل گذشته با دقایق بازی بیشتر از هر بازیکن دیگری که در تابستان شرکت کرده بود، به مسابقات می رود.

برونو فقط 50 بازی برای یونایتد در تمام رقابت‌ها انجام داد و تنها سه بازی در لیگ برتر را در پایان رقابت‌ها از دست داد تا آمادگی خود را برای فینال جام حذفی تضمین کند – مسابقه‌ای که او عملکرد فوق‌العاده‌ای در آن ارائه کرد و شیاطین سرخ بر آن پیروز شدند. رقیب سرسخت محلی آنها، منچسترسیتی.

سابقه مصدومیت فرناندز از زمان پیوستن به یونایتد در ژانویه 2020 بسیار قابل توجه نبوده است و نقش مهمی در تصمیم گیری اریک تن هاگ برای انتخاب او کاپیتان باشگاه در شروع فصل گذشته داشت.

تنها دروازه بان اسلواکیایی، یان اوبلاک، در طول فصل 2023/24، مایل ها بیشتر مسافت را طی کرد، زیرا او همیشه در دروازه اتلتیکو مادرید دیگو سیمئونه حضور داشت.

جان مک گین اسکاتلندی در فهرست دقایق بازی سال گذشته سوم است و دومینیک لیواکوویچ، دروازه بان کروات، چهارم است.

دوسان تادیچ، بازیکن سابق لیگ برتر صربستان، پنج نفر برتر را تشکیل می دهد.

دیوگو دالوت، هم تیمی فرناندس در تیم ملی و باشگاهی، هشتمین لیست است و تنها بازیکن دیگر یونایتد در بین 10 تیم برتر است.

دالوت همچنین از یک فصل فردی خوب در اولدترافورد لذت برد و جایزه بهترین بازیکن سال را به خاطر عملکرد خود دریافت کرد.

این زوج تلاش خود را برای کسب افتخار اروپا از روز سه شنبه (18 ژوئن) مقابل جمهوری چک آغاز می کنند و ناامید خواهند بود که تابستان را با شش بازی دیگر قبل از تعطیلات تابستانی خود به پایان برسانند.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/06/15/bruno-fernandes-played-more-minutes-last-season-than-any-other-outfield-player-at-the-european-championships-281664/ منبع: