برونو فرناندز علیرغم تساوی ناامیدکننده مقابل برنلی در یک نمایش درخشان دیگر برای منچستریونایتد درخشید – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


منچستریونایتد در اولدترافورد مقابل برنلی قهرمان لیگ برتر انگلیس با تساوی 1-1 متوقف شد.

گل آنتونی در دقیقه 79 با ضربه پنالتی زکی امدونی در پایان بازی پس از آندره اونانا به عنوان یک بازیکن برنلی به طور کامل ناپدید شد.

این عملکرد و نتیجه ناامید کننده دیگری برای شیاطین سرخ بود که همچنان در رده ششم و تنها یک امتیاز بالاتر از نیوکاسل در رده هفتم باقی مانده اند.

شیاطین سرخ 47 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند در مقایسه با سهم کمی بهتر برنلی با 53 درصد توپ.

یونایتد از مجموع 27 ضربه خود به سمت دروازه 10 شوت به سمت دروازه انجام داد. از سوی دیگر، مردان وینسنت کمپانی 16 شوت داشتند که 7 شوت از این تعداد به اونانا نیاز داشت تا وارد عمل شود.

کلارتز بیشتر از یونایتد پاس می داد.

قهرمان 20 بار انگلیس، 406 پاس را با ضریب تکمیل پاس 78 درصد جمع آوری کرد. برنلی 447 پاس با همان دقت یونایتد انجام داد.

یکی از بهترین بازیکنان یونایتد، در یک بازی دیگر، فرناندز بود.

ملی پوش پرتغالی 87 لمس توپ را ثبت کرد و 46 پاس از 60 پاسی را که برای یافتن هم تیمی هایش تلاش کرد با موفقیت انجام داد. جالب اینجاست که 9 پاس فرناندز پاس کلیدی بود.

او هشت سانتر و 12 توپ بلند را انجام داد. فرناندز با سه بار از تلاش های خود برای عبور و مرور و 9 توپ بلند، هدف مورد نظر خود را پیدا کرد.

او همچنین چهار موقعیت بزرگ خلق کرد.

این بازیکن 29 ساله دو شوت به نام خود داشت – یکی به سمت دروازه و دیگری خارج از هدف. او همچنین در یک مورد چوبی را زد.

کاپیتان یونایتد تنها یکی از سه دوئل زمینی را که در آن به انجام رساند برنده شد. او باید در دو چالش هوایی شرکت می کرد اما هیچ کدام را برنده نشد.

فرناندز دو دفع توپ را انجام داد و یک بار توپ را قطع کرد.

(آمار به دست آمده از Sofascore)

او مطمئناً لیاقت حضور در تیم بازنده را نداشت.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/04/27/bruno-fernandes-shines-in-another-stellar-display-for-man-united-despite-disappointing-draw-vs-burnley-279479/ منبع: