برونو کری برای لیورپول: خوب شد که سهمیه نداشتند!

آخرین باری که یونایتد در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشت در فصل 2021-22 بود. شیاطین سرخ در آن فصل به مرحله یک هشتم نهایی رسیدند، اما توسط اتلتیکو مادرید حفظ شدند. شیاطین سرخ فصل گذشته در لیگ برتر ششم شدند و امسال در لیگ اروپا حضور داشتند. آنها به مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا رسیدند، اما با نایب قهرمانی سویا حذف شدند.

1880069



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستریونایتد برای لیورپول آواز خواند و خاطرنشان کرد: شیرینی کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای شیاطین سرخ به دلیل ناکامی لیورپول در راهیابی به جمع چهار تیم برتر جهان بیشتر شده است. میز.

برونو فرناندز که یکی از گل های تیمش را از روی نقطه پنالتی در بازی شب گذشته مقابل چلسی به ثمر رساند، در مصاحبه با اسکای گفت: “می دانیم که موفقیت بزرگی بوده است. اهداف ما در این فصل با این سهمیه کامل می شود و ما.” بیا بریم. این را هم بگویم که خوب می دانیم هواداران خوشحال هستند که لیورپول به سهمیه نرسید. اما این همه ماجرا نیست. به عنوان بازیکنان یونایتد می خواستیم بهترین نتیجه ممکن را برای تیم کسب کنیم و معتقدیم که به این هدف دست یافته ایم. بیا بریم”.

1880068

منچستریونایتد روز گذشته با نتیجه 4-1 چلسی را شکست داد و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کرد. این نتیجه امیدهای لیورپول برای حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را کاملاً از بین برد و یورگن کلوپ و شاگردانش راضی به حضور در لیگ اروپا شدند. با توجه به رقابت شدید و تاریخی این دو تیم انگلیسی با پیراهن قرمز، یونایتد از کسب سهمیه و ناکامی لیورپول بسیار خوشحال است.

1880067

برونو فرناندز ستاره منچستریونایتد از راهیابی شیاطین سرخ در لیگ قهرمانان اروپا و ناکامی لیورپول در راهیابی برای طعنه زدن به رقبای تیمش استفاده کرده است.

برونو کری برای لیورپول: خوب شد که سهمیه نداشتند!


سرویس خبر شماره: 1940100
ژوئن 05, 1402 در 11:15 ب.ظ
3.7 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر