برونی جیمز معنای پشت سر شماره پیراهن لیکرز را به اشتراک می‌گذارد

برونی جیمز قبل از فصل تازه کار خود، معنای شماره پیراهن خود را در اولین روز رسانه ای خود به عنوان یک لیکر توضیح داد.

برونی جیمز شماره کشی را اختصاص می دهد

برونی جیمز در درفت NBA 2024 همه تیترها را ربود، زیرا لیکرز او را به عنوان پنجاه و پنجمین انتخاب کلی برای پیوستن به پدرش لبرون جیمز در لس آنجلس انتخاب کرد.

برونی جیمز در اولین روز رسانه ای خود به عنوان یک لیکر توضیح داد که الهام بخش پیراهن شماره 9 او به خواننده رپ فقید Juice WRLD اختصاص داشت.

جیمز گفت: «جوس (WRLD) بخش بزرگی از حفظ آرامش من در موقعیت‌هایی بود که پشت سر گذاشته‌ام. “فقط ادای احترام به او، به خصوص به خاطر اینکه او از دست داد. این برای من واقعاً مهم است.»

Juice WRLD در سال 2019 در سن 21 سالگی بر اثر مصرف بیش از حد مرگبار درگذشت، اما رپر در طول زندگی خود اعداد 999 را به نشانه مهمی در طول زندگی حرفه ای خود تبدیل کرد.

جویس دبلیو. که 666 علامت وحش است. و این شیطان است.

“999 نشان دهنده این است که هر جهنمی، هر موقعیت بد یا هر مبارزه ای را که در آن سپری می کنید، بگیرید و آن را به چیزی مثبت تبدیل کنید.”

برونی جیمز با پوشیدن پیراهن شماره 9 ادای احترامی برای Juice WRLD است و فقط زمان زیادی است که طرفداران ببینند ستاره جدید لیکرز مهارت های خود را در زمین نشان می دهد.

جی جی ردیک، سرمربی تیم لیکرز تایید کرد که برونی جیمز برای اولین بازی خود در کنار همکار تازه کار خود دالتون کنشت در لیگ کلاسیک کالیفرنیا و لیگ تابستانی لاس وگاس اواخر این ماه به زمین خواهد رفت.



https://sportslens.com/news/bronny-james-shares-meaning-behind-lakers-jersey-number-its-a-really-important-thing-for-me/ منبع: