بروکلین نتز چندین پیشنهاد تجاری را برای Mikal Bridges رد کرده است

در مهلت تجاری 2022-23، همه چیز برای بروکلین نتز سخت شد. برای شروع، کایری اروینگ درخواست معامله کرد و نتز او را به دالاس فرستاد. اندکی پس از جدایی کایری، کوین دورانت، دیگر سوپراستار بروکلین نیز درخواست معامله کرد. دورانت در ازای چند انتخاب دور اول و دو بازیکن نقش به سانس مبادله شد.

یکی از بازیکنانی که در معامله با فینیکس به دست آوردند SG/SF Mikal Bridges بود. بروکلین ثابت کرده است که بریجز بازیکنی است که هیچ علاقه ای به معامله ندارد. فرد کاتز از ورزشکاران گزارش داد که نتز چندین پیشنهاد تجاری برای Bridges را رد کرده است. کاتز خاطرنشان کرد که آنها چندین نفر اول را در معاملات احتمالی رد کرده اند.

بروکلین همچنان متعهد است که میکال بریج را به یک قطعه برجسته از حمله خود تبدیل کند

وقتی نتز کایری اروینگ و کوین دورانت را در همان ضرب الاجل تجاری از دست داد، فهرست آنها یک گام بزرگ به عقب برداشت. ایروینگ و دورانت دو گلزن برتر تاریخ NBA هستند. جایگزین کردن آن هرگز آسان نبود. این را در فصل گذشته دیدیم که نتز با نتیجه 32-50 به پایان رسید و یازدهم کنفرانس شرق شد. حتی در جدول رده بندی به اندازه کافی بالا نیست که بتواند در مسابقات پلی این شرکت کند. نتز تمرکز خود را به سمت فصل 2024-25 معطوف کرده است و میکال بریجز بار دیگر مرکز این سازمان خواهد بود.

در زمانی که میکال بریجز به نتز مبادله شد، از او خواسته شد تا گل های بیشتری برای فونیکس سانز بزند. آنها چندین مصدومیت در تیم خود داشتند و بریجز گزینه شماره 1 گلزنی بود. این باعث شد که بریجز پس از معامله با نتز، همین کار را انجام دهد. بریجز در 27 بازی آخر فصل عادی برای بروکلین بازی کرد و میانگین (26.1) امتیاز در هر بازی کسب کرد. او در 22 بازی از 27 بازی خود 20+ امتیاز به دست آورد. در طول فصل عادی 2023-24، تعداد گل های بریجز یک گام به عقب برداشت. این بازیکن 27 ساله میانگین (19.6) امتیاز در هر بازی در فصل گذشته برای نتز کسب کرد. بریجز در 38 بازی از 82 بازی فصل عادی خود 20+ امتیاز کسب کرد.

فصل بعد، نتز به میکال بریج نیاز دارد تا به‌طور مداوم در هر بازی 20+ امتیاز کسب کند. این چیزی است که بروکلین در 2022-23 نداشت. کم توماس تنها بازیکنی بود که در فصل گذشته میانگین 20+ امتیاز در هر بازی داشت. میانگین بریج (19.6) در هر بازی. اگر نتز می خواهد دوباره یک مدعی جدی در شرق باشد، باید استعدادهای بیشتری را در اطراف پل های میکال اضافه کند. با این حال، ممکن است این ساده ترین کار نباشد. بروکلین در اولین فصل کامل خود بدون کایری اروینگ یا کوین دورانت مقصد مطلوبی به نظر نمی رسید. فرانت آفیس در این فصل چه تغییراتی می تواند ایجاد کند؟



https://sportslens.com/news/the-brooklyn-nets-have-turned-down-multiple-trade-offers-for-mikal-bridges/ منبع: