برو جلو، وینیسیوس. رفتار شما توهین آمیز نیست

تیته گفت: “من همیشه به بازیکنان می گویم که دریبل بزنند، برقصند و ذات خود را نشان دهند و از انجام آن نترسند. این جوهر و شخصیت وینیسیوس جونیور است و او همیشه دوست داشت سرگرم باشد، فعال باشد و مهمانی کند. امیدوارم که او باشد. در آینده نیز به ابراز استعداد و هنر خود ادامه خواهد داد و این رفتار او باعث خوشحالی همه کسانی خواهد شد که فوتبال را در جهان دوست دارند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جشن وینیسیوس جونیور پس از گلزنی در ماه گذشته برای رئال مادرید، برای ستاره جوان برزیلی دردسرساز شده و برخی از کاربران در شبکه های اجتماعی به شدت به او توهین می کنند. اگرچه وینیسیوس جونیور در دربی مادرید مقابل اتلتیکو موفق به گلزنی نشد، اما جشن معمول را با رودریگو تکرار کرد تا نشان دهد به قولش عمل کرده است. تیته، سرمربی تیم ملی برزیل نیز مدعی شد که وینیسیوس جونیور شادی و مهمانی را دوست دارد و این رفتار را توهین آمیز و زشت نمی داند.

تیته سرمربی تیم ملی برزیل در پرتاب اخیر این بازیکن از وینیسیوس جونیور حمایت کرد.

برو جلو، وینیسیوس.  رفتار شما توهین آمیز نیست


سرویس خبر شماره: 1844966
01 مهر 1401 ساعت 15:01 |
248 امتیاز خبر

0نقطه نظر

تیته

من به خوبی می دانم که چگونه بین رفتار تحریک آمیز و توهین آمیز و زمانی که کسی کاری را صرفاً برای سرگرمی انجام می دهد تمایز قائل شوم. ما باید به وینیسیوس جونیور اجازه دهیم به تفریح ​​ادامه دهد و هنر خود را در زمین فوتبال نشان دهد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی