برچسب مسی برای شروع رویایی فصل جدید

لیونل فصل جدید رقابت های لیگ 1 فرانسه را با نمایشی درخشان آغاز کرد.


سرویس خبر شماره: 1837120
16 اوت 1401 در 02:19
5K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

دو گل و یک پاس گل در هفته اول

ضربه مسی از دقیقه 9 شروع شد که پاس پابلو سارابیا با ضربه ای دیدنی به نیمار رسید و او اولین گل بازی را به ثمر رساند.
در دقیقه 80 همین زوج با هم گل چهارم پی اس جی را به ثمر رساندند. این بار این نیمار بود که به عنوان آقای گل ظاهر شد و مسی با ضربه ای نه چندان محکم اولین گل خود را در این بازی به ثمر رساند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ستاره آرژانتینی که پس از جدایی از بارسا و پیوستن به پاری سن ژرمن، فصل بدی را پشت سر گذاشت و آمار کم گلزنی او شگفتی های زیادی را به همراه داشت، فصل جدید را با خوش شانسی آغاز کرد و امشب در کلرمون علاوه بر دادن یک پاس گل، فصل جدید را نیز با خوشی آغاز کرد. ، دو گل از جمله یک ریباند دیدنی به ثمر رساند تا نشان دهد روزهای بد فصل قبل را پشت سر گذاشته است.

از 5 گل PSG در بازی امشب، ردپایی از مسی یا نیمار وجود داشت. ستاره برزیلی یک گل و سه پاس گل داد و مسی علاوه بر دو گلی که زد، یک پاس گل هم برای شماره 10 تیمش داد.

عملکرد خوب مسی در این بازی پایان درخشانی داشت و او در دقیقه 86 با یک ریباند دومین گل خود را در این بازی به ثمر رساند. روی پاس دقیق لئاندرو پاردس بود که مسی پشت سر مدافعان حریف قرار گرفت و پس از مهار توپ با سینه، با یک ضربه دیدنی کار را تمام کرد.

او چهار عکس منتشر کرد که هیچ کدام به امتیاز او مربوط نبود و تنها به نوشتن یک کپشن کوتاه اکتفا کرد. او نوشت: اولین بازی لیگ، اولین برد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


البته به نظر می رسد مسی چندان مشتاق گلزنی هایش در این بازی نیست و در پستی که بلافاصله بعد از بازی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد، اشاره ای به گل هایش نکرده است.