برچسب 60 میلیون دلاری اینتر برای ستاره آرسنال

“او در اینتر می ماند. لائوتارو پنج ساله با اینتر قرارداد دارد، او احساس می کند که یک بازیکن اینتر است. اینتر تیم قلب اوست. او احساس می کند که یک هوادار در زمین است. خانواده او نیز در اینتر هستند.” خیلی خوشحال. با قاطعیت می توانم بگویم که احتمال جدایی لائوتارو از اینتر وجود ندارد. او از موفقیت با باشگاه لذت می برد.”

با این حال، به نظر نمی رسد که اینتر به راحتی اجازه جدایی لائوتارو را بدهد. ESPN گزارشی منتشر کرده است که مدعی شده است نراتزوری برای ستاره آرژانتینی 60 میلیون یورو قیمت گذاشته است و حاضر نیست او را کمتر از این مبلغ بفروشد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

در هفته های اخیر شایعات زیادی در مورد آینده لائوتارو مارتینز منتشر شده است. گفته می شود تیم هایی مانند اتلتیکو مادرید، تاتنهام، آرسنال و لیورپول علاقه مند به جذب ستاره آرژانتینی هستند، هرچند مدیر این بازیکن اخیرا هرگونه شایعه جدایی او از نراتزوری را تکذیب کرده است.

خود لائوتارو مارتینز اخیرا تاکید کرده است که تمام حواسش را معطوف اینتر کرده و قصد ترک این تیم را ندارد. از سوی دیگر در میان تمامی مشتریان ستاره آرژانتینی گفته می شود که آرسنال قصد دارد او را با جدیت بیشتری به خدمت بگیرد. میشل آرتتا، ستاره آرژانتینی اینتر، او را گزینه مناسبی برای تقویت خط حمله تیمش می داند و از سران آرسنال خواسته است که هر چه زودتر او را به خدمت بگیرند.

اینتر آماده است لائوتارو مارتینز را با 60 میلیون یورو بفروشد.


سرویس خبر شماره: 1823576 |
19 ارديبهشت 1401 ساعت 23:25 |
4,557 |

0نظرات