برگزاری جلسه کارکنان برای آماده سازی ورزشگاه های لیگ


کد اطلاعات: 2052296
12 ژوئیه 1403 در 15:11 |
454

0نقطه نظر

چهارمین دیدار تیم آماده سازی ورزشگاه میزبان لیگ برتر برگزار شد.

برگزاری جلسه کارکنان برای آماده سازی ورزشگاه های لیگ

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، چهارمین جلسه ستاد آماده سازی ورزشگاه های میزبان لیگ برتر امروز با حضور سردار احمد نورعلی رئیس فدراسیون، سرهنگ امینی فرمانده تیپ ویژه تهران بزرگ برگزار شد. رغبتی مشاور وزیر ورزش و جوانان، صالحی مشاور معاون توسعه سازمانی صدا و سیما و رئیس شبکه ملی رسانه، سعید ابوالفتحی معاون فنی توسعه و نگهداری اماکن ورزشی شرکت، محمدرضا ساکت، عضو هیئت مدیره، هدایت ممبینی، دبیر کل، علی ترقلی زاده، مدیر بین الملل، رضا کیشوری، دبیر سازمان لیگ، داود رفعتی، دبیر کارگروه آماده سازی ورزشگاه و امیر روشنک، مسئول سازمان لیگ برتر مسابقات لیگ، برگزار شد.

در این جلسه داود رفعتی و امیر روشنک گزارشی جامع از گردش های تفصیلی ورزشگاه های لیگ برتر و آخرین وضعیت هر ورزشگاه ارائه کردند تا پاسخگوی بحث های استقبال باشد.

همچنین بحث ورزشگاه های جایگزین در شرایطی که امکان برگزاری مسابقات در ورزشگاه وجود ندارد از دیگر مواردی بود که مورد بررسی قرار گرفت و بر این اساس مکاتبات لازم با استان های ذیربط برای تسریع در روند انجام شد. تعمیر و تجهیز ورزشگاه ها

در ادامه صالحی رئیس شبکه ملی فرات نیز از برگزاری جلسات استانداردسازی ورزشگاه ها از فدراسیون فوتبال تقدیر کرد و گفت: با توجه به پیشرفت های تکنولوژیکی جهانی در صنعت پخش زنده، تلاش سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در تعامل با فدراسیون فوتبال در راستای ارتقای پخش فصل جدید لیگ برتر بوده و امیدواریم بتوانیم به اهداف مورد نظر دست یابیم. با تشکیل چنین جلساتی.

وی در این دیدار با تاکید بر اهمیت شرایط نوری ورزشگاه ها به منظور بهره مندی از شرایط مساعد برای حق پخش مجدد، از اعزام نمایندگان سازمان صدا و سیما و همچنین نمایندگان فدراسیون به ورزشگاه های میزبان لیگ برتر به منظور رفع این مشکل خبر داد. این عیوب

رئیس فدراسیون فوتبال در این خصوص گفت: با توجه به اینکه شرایط نوری ورزشگاه غدیر 300 لوکس است امکان برگزاری مسابقات در این ورزشگاه وجود ندارد و باید این موضوع را به صورت رسمی اعلام کنیم. در این شرایط هیچ تلویزیونی نمی تواند مسابقه را پخش کند و مردم حتی نمی توانند توپ را ببینند.

در این میان سردار احمد نورعلی فرمانده تیپ ویژه تهران بزرگ نیز ضمن تقدیر از فدراسیون فوتبال برای برگزاری این جلسات با هدف ارتقای وضعیت رقابت های لیگ برتر، نکات مهمی را در خصوص مطالبات ایمنی مسابقات مطرح کرد.

هدایت ممبینی، دبیر کل فدراسیون نیز درباره آخرین شرایط داوری و کمک داور ویدیویی گفت: ما کار حدود 45 داور و کمک داور، DG (اپراتور تشخیص سلامت گل) و RO (اپراتور تکرار، کسی که با مدیریت بازی و یافتن بهترین زوایا به داوران کمک می کند تا تصمیمات درست را بگیرند)، سیستم کمک داور ویدیویی را انجام دادیم. و 9 در مردادماه، حدود دو هفته مانده به شروع لیگ مدرس، اساتید فیفا می آیند تا داوران و کمک داوران ما را مجوز دهند. این یک قدم بزرگ برای فوتبال کشور است که ما روی مسائل VAR کار خود را انجام می دهیم. کنفدراسیون فوتبال آسیا از ما دو جنرال موتورز درخواست کرد و ما آنها را معرفی کردیم و اجازه حضور در کلاس پیش از لیگ قهرمانان و تمرینات تکمیلی را خواهند داشت و از این دوستان در مسابقات آسیایی نیز استفاده خواهند شد.

مجله اخبار فوتبال داخلی