بریث ویت: من فقط صدمه دیدم. ژاوی من را نمی خواست

بریثویت به روزنامه اسپانیایی AS گفت: مدتها می دانستم که ژاوی به من اعتقادی ندارد و چاره ای جز ترک بارسا نداشتم. پشت صحنه و بدون اطلاع من تصمیم می گرفتند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مارتین برایثویت مهاجم دانمارکی مدت هاست که مورد انتقاد شدید هواداران این تیم بارسلونا قرار گرفته است. با وجود اصرار بارسا برای جدایی، او برای مدت طولانی در برابر خواسته های باشگاه مقاومت کرد، اما در نهایت در تابستان امسال رابطه او با بارسلونا برای همیشه قطع شد تا بتواند به عنوان بازیکن آزاد به اسپانیول برود.

برایثویت در شروع فصل جدید 6 بازی برای اسپانیول انجام داد و دو گل به ثمر رساند. مهاجم دانمارکی در فوریه 2020 از لگانس به بارسا پیوست اما هرگز انتظارات را برآورده نکرد. او برای اولین بار پس از جدایی از بارسلونا در مصاحبه ای از باشگاه کاتالان و به ویژه سرمربی فعلی بارسلونا ژاوی انتقاد کرد.

من نمی خواهم در مورد دوران حضورم در بارسا منفی صحبت کنم، اما همه متوجه شدند که من منتقدانم را ساکت کردم. من فصل گذشته قبل از مصدومیت بهترین گلزن بودم. سپس سرمربی تیم عوض شد و ژاوی به جای رونالد کومان روی نیمکت نشست. او می خواست تغییراتی ایجاد کند و من یکی از آن تغییرات بودم. این طبیعت فوتبال است. اما در آن سال ها ثابت کردم که سطح فوتبالم آنقدر بالاست که بتوانم برای بارسا بازی کنم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1844819
30 سپتامبر 1401 در 10:16 ب.ظ
4.5 هزار |

6نقطه نظر

وقتی تیم برای تور تابستانی به آمریکا رفت، من مربی بدنسازی ام را به آمریکا بردم و روزی دو بار تمرین کردم. اما خوشحالم که تمام این تلاش ها اکنون در اسپانیول نتیجه داده است. انتظار نداشتم به این زودی در اسپانیول موفق شوم.

مارتین بریتویت، ستاره سابق بارسلونا در مصاحبه ای انتقادات تندی را علیه این باشگاه و سرمربی آن ژاوی وارد کرد.

بریث ویت: من فقط صدمه دیدم.  ژاوی من را نمی خواست