بزرگترین دغدغه پرسپولیس از انتخاب سرمربی جدید!


سرویس خبر شماره: 2048462
25 ژوئن 1403 ساعت 04:44
11000 امتیاز خبر|

3نقطه نظر

محدودیت فهرست بزرگسالان

باشگاه پرسپولیس برای تشکیل تیمی قدرتمند برای فصل آینده مشکل بزرگی دارد.

بزرگترین دغدغه پرسپولیس از انتخاب سرمربی جدید!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فعلا و با احتساب بازیکنان قرضی، بازیکنانی که باید قراردادشان تمدید شود، بازیکنانی که جدا نشده اند و میلاد سرلک که از ملوان برمی گردد، لیست بزرگسالان پرسپولیس. شامل بازیکنان زیر خواهد بود:

  1. علیرضا بیرانوند
  2. امید عالیشاه
  3. فرشاد فرجی
  4. علی نعمتی
  5. محمد حسین کنعانی زادگان
  6. سروش رفیعی
  7. مرتضی پورعلیگنجی
  8. محمدمهدی احمدی
  9. مهدی ترابی
  10. میلاد سرلک
  11. دانیال اسماعیلی فر
  12. مسعود ریگی
  13. مهدی عبدی
  14. وحید امیری
  15. گفت صادقی
  16. گئورگی گلسیانی
  17. سینا اسدبیگی
  18. وحدت حنان اف
  19. احمد گوهری
  20. عیسی کثیر
  21. اوستون اورونوف
  22. عبدالکریم حسن
  23. محمد خدابندلو

چگونه می توان تصور کرد که به غیر از وحدت حنان اف که خودش اعلام تمایل کرده است، بقیه بازیکنانی که قراردادشان با این باشگاه تمام شده تمدید شود، میلاد سرلک و مهدی عبدی به تیم خودشان برگردند و احمد گهری پرسپولیس با ماندن در آلومینیوم اراک 20 بازیکن بزرگسال خواهد داشت. حالا اگر فرض کنیم باشگاه پرسپولیس مهدی عبدی را دوباره قرض بدهد یا به تیم دیگری بفروشد، 20 بازیکن بزرگسال خواهد داشت و طبق قانون فعلی لیست بزرگسالان این تیم کامل است.

از طرفی پرسپولیس در چند پست به بازیکنان جدید نیاز دارد و تقریباً تمام اهداف نقل و انتقالات این باشگاه بازیکنان بالغ هستند.

در واقع اگر سازمان لیگ با درخواست باشگاه پرسپولیس مبنی بر افزایش تعداد بازیکنان در لیست بزرگسالان موافقت نکند، این باشگاه به سختی می تواند در نقل و انتقالات تابستانی کاری انجام دهد، مگر اینکه برخی بازیکنان که قراردادشان به پایان رسیده است نخواهند. جدا شدن و تمدید نشدن با قرمزها.

باشگاه پرسپولیس چند روز پیش درخواست رسمی خود را برای افزایش تعداد بازیکنان بزرگسال به سازمان لیگ ارسال کرد و منتظر موافقت سایر باشگاه ها با آنهاست و شاید این قانون تغییر کند زیرا به خصوص در لیگ برتر رقابت ها با تیم های عربستانی و قطری بسیار سخت خواهد بود.

مجله اخبار فوتبال داخلی