بزرگترین غایب تیم ملی کیست؟ فردا تصمیم گیری می شود

با این حال مهاجم تیم ملی 4 روز است که در تمرینات ایران در اردوی قطر شرکت می کند اما به دلیل تشخیص کارلوس کی روش در تمرینات گروهی حاضر نمی شود بنابراین احتمال بازگشت مصدومیتش کم است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از بدشانسی های کارلوس کی روش و تیم ملی ایران پس از اردوی تدارکاتی در اتریش مصدومیت سردار آزمون بود. بازیکنی که در لیگ قهرمانان اروپا با بایرلورکوزن مصدوم شد و کادر فنی تیم ملی را به شدت نگران کرد.

مهاجم ملی پوش در حال حاضر در تمرینات تیم ملی جمعی غایب است و باید دید چه زمانی به اوج آمادگی خواهد رسید.

بزرگترین غایب تیم ملی کیست؟  فردا تصمیم گیری می شود

طبق اخبار به دست آمده، آزمون از فردا در تمرینات دسته جمعی تیم ملی شرکت خواهد کرد. با این حال باید دید سرمربی پرتغالی از ستاره ایرانی در دیدار مقابل انگلیس استفاده خواهد کرد یا او را برای بازی با آمریکا و ولز حفظ خواهد کرد. این خبر فردا رسمی می شود و باید دید آزمون به عنوان بزرگ ترین غایب تیم ملی مقابل انگلیس معرفی می شود یا اینکه برمی گردد و در پایان خبر خوشی به سرمربی تیم ملی خواهد داد. دانشجویان ساوت گیت



مجله اخبار فوتبال داخلی

پس از این اتفاق، کی روش میکائیل موریرا یکی از تکنسین های خود را مأمور بازگشت تست کرد. او به همراه ستاره تیم ملی به دبی رفتند و ریکاوری بدنی انجام دادند. کارلوس کی روش در یکی از مصاحبه های خود شخصا از روند پردازش آزمون ابراز رضایت کرد.

آزمون در روزهای اخیر فقط در عکس های آقا استی و کمتر در عکس های دسته جمعی دیده می شود. موردی که شبهه هایی را برای حضور او در اولین بازی تیم ملی ایجاد می کند.


سرویس خبر شماره: 1854138
27 نوامبر 1401 @ 7:19 ب.ظ
1.3K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

ابهام حضور این ستاره مقابل انگلیس

نکته جالب توجه این است که به جز دو دروازه بان تیم ملی، تنها بازیکنی که مقابل تونس به میدان نرفت، سردار آزمون بود. سرمربی تیم ملی در این بازی به 22 بازیکن 45 دقیقه فرصت بازی داد اما مهاجم تیمش را ریسک نکرد.