بزگر: بازی مقابل نیکاراگوئه بهترین حس زندگی من بود

* با توجه به شرایطی که از تیم ملی دیده اید، فکر می کنید در جام جهانی نتیجه بگیریم؟
در این مدت از نزدیک دیدم که کادر فنی و بچه های تیم برای موفقیت در جام جهانی واقعا زحمت کشیدند. به دلیل اینکه آقای کی روش در راس تیم قرار دارد، در بین همه اعضا احساس مسئولیت وجود دارد و بهترین عنصر برای تیم کشورمان است که مسابقات سختی در پیش دارد. شرایط ما را مجبور می کند که در برابر سه حریف مرحله گروهی با احتیاط عمل کنیم. با توجه به آنچه در این اردو دیده ام، نظر شخصی من این است که فکر می کنم اتفاق بزرگی قرار است بیفتد. چون چیزهایی از مربی گرفته تا بازیکن دیدم که تا به حال ندیده بودم. آنالیزهای خوبی انجام شده و احساس می کنم این جام جهانی برای تیم ملی ایران بسیار متفاوت خواهد بود.

* برای تیم ملی هم بازی کردی. در مورد کار زیر نظر آقای کلید صحبت کنید.
برای من این بهترین حس زندگی ام بود و به من انگیزه داد و بهترین عملکردم را نشان داد که خدا را شکر مورد توجه آقای کی روش قرار گرفت و او در یک بازی بین المللی با این سن کم مرا به میدان فرستاد. او همیشه اصرار داشت که استرس نداشته باشید و از بازی لذت ببرید تا در بهترین حالت خود باشید. ام کی روش مربی بزرگی است و به من اعتماد به نفس زیادی داد. چیزهایی از او یاد گرفتم که قبلاً از کسی یاد نگرفته بودم. حتما از سایر بازیکنان بپرسید و آنها هم همین نظر را خواهند داشت.

* سخنرانی پایانی
جا دارد از پدر و مادرم، مربیانم و همه کسانی که مرا در موفقیت در این مسیر یاری کردند صمیمانه تشکر کنم.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1853605
24 نوامبر 1401 ساعت 09:59
393 امتیاز خبر

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال کشورمان با یک اتفاق ویژه که دعوت کارلوس کی روش یکی از ستاره های جوان لیگ به این میدان بود، به پایان رسید. این در حالی است که مسجد سلیمان آریا برزگر مهاجم 20 ساله نفت از جمله بازیکنانی بود که حتی شانس حضور در تیم ملی را پیدا کرد. به همین دلیل خبرنگار ما با این بازیکن گفت وگویی داشته که در ادامه می خوانید:

* مصدومیت امید ابراهیمی در همان دیدار مقابل نیکاراگوئه رخ داد.
همه از مصدومیت امید ابراهیمی و از دست دادن جام جهانی ناراضی بودند. من هم همینطور. ایشان حتی قبل از بازی به من گفت احتمالا باید فیکس شوی و اگر بازی می کنی خیلی تمرکز داشته باشی و تا برانکارد بیرون آمد ترسیدم جام را از دست بدهد و متاسفانه اینطور شد.

مسجد سلیمان ستاره آینده نفت که توانست برای تیم ملی بزرگسالان مقابل نیکاراگوئه به میدان برود، از نحوه برگزاری این اردو و اتفاقاتی که برایش افتاده بسیار خوشحال است.

بزگر: بازی مقابل نیکاراگوئه بهترین حس زندگی من بود

* با کدام بازیکنان راحت بودید؟
در این اردو توانستم با اکثر بازیکنان ارتباط برقرار کنم. به خصوص با بیرانوند، شجاع، کنعانی زادگان، امیری، ترابی، سرلک که پیش از این در پرسپولیس همبازی بودند. من واقعاً از فرصتی که دوباره در کنار این عزیزان بودم قدردانی کردم. به دلیل اینکه توانستم اولین بازی ام را در تیم بزرگسالان انجام دهم، همه به من تبریک گفتند و از من خواستند که تسلیم نشوم تا بتوانم جزو بازیکنان اصلی دعوت شده به جام ملت ها باشم.

* اردوی تیم ملی چطور بود؟
اتفاق بسیار بزرگی برای ما بازیکنان جوان افتاده است که می توانیم آن را به فال نیک بگیریم. شاید اولین بار در فوتبال ایران بود که برخی از نخبگان فوتبال از رده های ملی امید و بزرگسالان دور هم جمع شدند. ما افتخار می کنیم که ام کی روش از ما بازیکنان جوان تمجید کرد. او به ما گفت که همه شما آینده فوتبال این کشور هستید و قطعا بازیکنان بزرگسال تیم ملی در جام جهانی خواهید بود.

* تعاملات با بازیکنان جوان چگونه بود؟
همه بازیکنان بزرگتر از بازیکنان جوان به خاطر انگیزه دادن به ما در تمرینات تشکر کردند و در طول اردو همگی به ما لطف داشتند.

* فکر می کنی بتوانی در ادامه فصل بیشتر برای نفت بازی کنی؟
این را با قاطعیت می گویم که فکر می کنم برای اولین بار بازیکنی از تیم نفت بازی ملی داشت و حالا با این سن کم توانستم به این مهم برسم. از طرفی آقای مهاجری و کادر فنی همیشه به من لطف داشتند و قطعا می توانم در آینده بیشتر به تیم نفت مسجد سلیمان کمک کنم. مطمئنم هواداران نفت از این به بعد من را در لیست می خواهند. انتظار من از مسئولان باشگاه این است که شرایطی را فراهم کنند تا استعدادهای بیشتری کشف شود و خودم بتوانم سکوی پرتابی داشته باشم تا از نظر مالی به باشگاه نفت کمک کنم.

* مطمئن بودن از قرار نگرفتن در لیست نهایی روی عملکردت در بازی با نیکاراگوئه تاثیری داشت؟
کادر فنی این اردو را به گونه ای برگزار کرد که حتی تا آخرین لحظه هیچکس نمی دانست لیست چه شکلی خواهد بود. همه با احساس مسئولیت و گوش به فرمان سرمربی کار خود را انجام دادند و همه سعی کردند در لیست نهایی حضور داشته باشند، با وجود اینکه جوان بودم، امید زیادی به این مشکل داشتم. این را هم باید اضافه کنم که بازی در کنار بهترین فوتبالیست ها و لژیونرهای ایرانی باعث شد تلاشمان را چند برابر کنیم و در عین حال خوش بگذرانیم.
بسیاری از بازیکنان بزرگسال تیم ملی اذعان داشتند که تلاش بازیکنان جوان ما آنها را تحت فشار قرار داده و این باعث شد تا تلاش بیشتری کنند.