“بسیار خوشحال” فن دایک آینده کوتاه مدت خود را به لیورپول متعهد کرد

ویرجیل فن دایک، کاپیتان لیورپول، فاش کرد که قصد دارد پس از فصل 2023-2024 در این باشگاه ادامه دهد و مدعی شد که از دیدن آنچه در انتظار قرمزها پس از خروج یورگن کلوپ است، هیجان زده است.

پس از جدایی یورگن کلوپ، لیورپول آماده آغاز یک دوره جدید است

کلوپ چند ماه پیش با اعلام تصمیم خود برای کناره گیری از سرمربیگری لیورپول در پایان فصل 2023-24، دنیا را تکان داد. بسیاری از مربیان برجسته، از جمله ژابی آلونسو و روبن آموریم، با لیورپول مرتبط بودند، اما این شایعات در نهایت رنگ باخت.

همانطور که اوضاع پیش می‌رود، آرنه اسلات، سرمربی فاینورد، جایگزین کلوپ در راس کار خواهد شد، و قرمزها موافقت کردند که تیم هلندی را برای جایزه مربی خود در تابستان امسال جبران کنند. نه لیورپول و نه فاینورد به طور رسمی مقصد بعدی اسلات را اعلام نکرده اند، اما خود مربی فاش کرده که این معامله انجام شده است.

ویرجیل فن دایک از دوران پس از کلوپ هیجان زده است

در طول 9 سال گذشته، کلوپ قرمزها را به ماشین برنده تبدیل کرده است و آنها را به تمام افتخارات بزرگی که پیشنهاد می شود برده است. او همچنین تمامی بازیکنان برتری که در حال حاضر به تیم می پردازند، از جمله کاپیتان فن دایک را به خدمت گرفته است. پس از اینکه کلوپ استعفای خود را اعلام کرد، بسیاری انتظار داشتند که فن دایک نیز آنفیلد را ترک کند و از جایی دیگر شروع کند.

مدافع میانی اما چنین برنامه‌ای ندارد، زیرا آینده‌ی نزدیک خود را به قهرمان 19 بار انگلیس متعهد کرد. این مرد هلندی در گفتگو با مطبوعات پس از پیروزی 4-2 لیورپول مقابل تاتنهام در روز یکشنبه (5 مه)، گفت (از طریق ایندیپندنت):

اکنون تمرکز روی دو بازی گذشته است و سپس باشگاه روی اینکه چه کسی سرمربی جدید است تمرکز خواهد کرد و یک انتقال بزرگ رخ خواهد داد و من بخشی از آن هستم.

چیزی نیست که بخواهم صحبت کنم زیرا خبری نیست، فکر می کنم باشگاه بسیار درگیر این است که چه کسی قرار است سرمربی جدید شود و این تمرکز اصلی است. همانطور که گفتم اینجا خیلی خوشحالم، من باشگاه را دوست دارم و شما هم می توانید این را ببینید. این بخش بزرگی از زندگی من است و این تنها چیزی است که می توانم بگویم.

فن دایک 268 بازی زیر نظر کلوپ در لیورپول انجام داده است که 23 گل زده و 12 پاس گل داده است. قرارداد او با لیورپول در ژوئن 2025 به پایان می رسد.

https://sportslens.com/news/van-dijk-commits-liverpool-future/ منبع: