بعد از باخت به رئال برای نوشیدن آب مشکل داشتم

در سال های اخیر شایعات زیادی مبنی بر علاقه تیم های بزرگ اروپایی برای جذب مارسینیو به گوش می رسد اما این بازیکن هرگز تمایلی به جدایی از پاری سن ژرمن نداشته است. مدافع برزیلی درباره آینده خود نیز گفت: “نه، الان نمی خواهم بروم. در مقطعی به آن علاقه داشتم اما از آن زمان تمام ذهنم به پاری سن ژرمن است. آرزوی من ماندن است. اما ما من می دانم که در فوتبال چگونه است، تا زمانی که بازی می کنید و خوب کار می کنید، ممکن است بخواهید بمانید اما گاهی اوقات اوضاع تغییر می کند و باشگاه دیگر شما را نمی خواهد، در صورت امکان من می خواهم در پاریس بمانم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

بنزینی گفت: “هضم این بازی سخت بود. بازی مهمی برای ما بود و روز بعد از بازی حتی نوشیدن آب برای من سخت بود.” بازی برگشت در دوئل دوم. شاید در این بازی باید بیشتر روی عملکردم تمرکز می کردم. گاهی اوقات شما می خواهید به تیم، دیگران و هر چیزی که شما را احاطه کرده است فکر کنید.”


سرویس خبر شماره: 1821401 |
05 ارديبهشت 1401 ساعت 20:23 |
27,380 |

دهنظرات

مارکینیو:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از اینکه کیلیان امباپه اولین گل پاری سن ژرمن را در بازی برگشت مقابل رئال مادرید به ثمر رساند، به نظر می رسید شاگردان کارلو آنچلوتی در حال حذف شدن از اروپا هستند. با این حال، لوس بلانکوس یک بازگشت خیره کننده در نیمه دوم انجام داد و بازی را 3-1 برد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد. در حالی که مارکینیوس تقریباً دو ماه پس از آدم ربایی هنوز از این موضوع ناامید و غمگین است.

مارکینیوس کاپیتان پاری سن ژرمن همچنان از باخت این تیم مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا ناامید است.