بعد از مسی، رونالدو در میدان تیر فتح الله زاده!

فتح الله زاده که به وضوح مجذوب این سوال شده بود سعی کرد با لحنی دلنشین پاسخ دهد. مدیرعامل استقلال گفت: آقای ساپینتو نوشته که آقای رونالدو به تیم بزرگ استقلال بیاید (با خنده).

اشاره فتح الله زاده به استوری بود که برای کریستیانو رونالدو گذاشت و به شوخی از او خواست به استقلال بیاید.

در بخشی از گفت و گوی امشب فتح الله زاده با برنامه ورزش نگاه دو، مجری با طرح این سوال از مدیرعامل استقلال گفت: با جذب مسی شوخی کردی و بعضی ها شیطنت کردند، حالا کریستیانو رونالدو هم بازیکن آزاد است، نکن. میخوای جذبش کنی؟”

علی فتح الله زاده گفته های خود در مورد لیونل مسی را در گذشته تکرار کرده است، این بار در مورد کریستیانو رونالدو به گونه ای دیگر.

بعد از مسی، رونالدو در میدان تیر فتح الله زاده!


سرویس خبر شماره: 1856402
8 آذر 1401 ساعت 22:36 |
1.5 هزار |

0نقطه نظر

آیا بازیکنان بزرگ به سواحل خلیج فارس نیامده اند؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، چندی پیش شوخی علی فتح الله زاده مبنی بر جذب لیونل مسی در سال های آینده و کسب عنوان قهرمانی آسیا برای استقلال با حضور ستاره آرژانتینی بازتاب گسترده ای داشت و حتی مدیرعامل آبی ها را با مشکل مواجه کرد.

مدیرعامل استقلال بحث جذب رونالدو را اینگونه ادامه داد: «آیا بازیکنان بزرگی در خلیج فارس نبودند؟ باید بزرگ فکر کنیم. ما هم باید به فرزندانمان اعتماد کنیم. ما مسائل مدیریت فنی داریم که باید آنها را حل کنیم.»



مجله اخبار فوتبال داخلی

حالا با گذشت این روزها و مشکلات پیش آمده در این زمینه، علی فتح الله زاده در یک مصاحبه تلویزیونی با لحنی دلنشین و جدی از احتمال جذب کریستیانو رونالدو صحبت کرده است!