بعد از نیم فصل با قدرت به استقلال برمی گردم/ نگاه بازیکنان به لیدر تیمشان!

* پوشیدن پیراهن تیم ملی یک افتخار است

* قلعه نویی یکی از مربیان بزرگ فوتبال ایران است

آقای ساپینتو همیشه به بازیکنانش انگیزه و هیجان می دهد. همه مربیان از باخت متنفرند، اما آقای ساپینتو به هیچ وجه تحمل باخت را ندارد و واقعا از باخت ناراحت هستند. آقای ساپینتو به بازیکنان انگیزه می دهد و آنها را جلو می برد و این تاثیر زیادی در بازگشت ما داشت چون سرمربی اصلا تسلیم نمی شود. ممکن است برخی از راه دور فکر کنند که او به راحتی عصبانی می شود، اما اصلاً اینطور نیست و آقای ساپینتو یک مربی حرفه ای است. او می داند چه زمانی انگیزه دهد و چه زمانی آرام صحبت کند و شخصیتی جذاب و مشتاق دارد.

عموما پوشیدن پیراهن تیم ملی کشورش و افتخار برای هرکسی مایه افتخار است. ما حرفه ای فوتبال بازی می کنیم و تمام تلاشم را می کنم که اول برای استقلال مثمر ثمر باشم و بعد انشالله و این افتخار نصیب من شود، آرزوی دیگری را محقق کنم که امیدوارم محقق شود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

* توقعات در تیم بزرگی مثل استقلال خیلی بیشتر است

زمانی که رهبر تیم هرگز تسلیم نمی شود، بازیکنان نیز این کار را نمی کنند. بازیکنان رهبر تیم خود را می بینند و آقای ساپینتو واقعاً به صراحت گفت که حتی اگر امتیاز از دست بدهیم، می توانیم هفته به هفته آن را جبران کنیم و هنوز شانس قهرمانی داریم. یک پیروزی همیشه به بازیکنان انگیزه می دهد در تمرینات و تمرینات با اعلام این که فصل را با قهرمانی در هر دو جام به پایان می رسانیم به پایان می رسد. از نظر مالی واقعا بازیکنان خیلی منتظر بودند تا تیم حاشیه نداشته باشد و امیدواریم در آینده همه چیز درست شود.

* ساپینتو همیشه به بازیکنان انگیزه می دهد

امید حمیدی فر درباره شرایط این تیم گفت: همیشه گفته ام که پتانسیل تیم استقلال بسیار بالاست. غلبه بر کمبود 8 امتیازی تمرکز زیادی می طلبد و فقط بازیکنان قوی از نظر ذهنی می توانند به این شکل برگردند. در اینکه تیم مصمم هستیم شکی نیست و این عزم در بازگشت ما به کورس قهرمانی تاثیر زیادی داشته است. چون همه ما مسابقات قهرمانی را تماشا می کنیم، تمام تلاش خود را می کنیم تا قهرمان شویم. درست است که دوم شدیم، اما دومی کافی نیست و به دنبال قهرمانی هستیم.»

آقای قلعه نویی یکی از مربیان بزرگ فوتبال ایران است و خیلی خوشحالم که یک مربی ایرانی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شده است. ما واقعاً مربیان ملی خوبی داریم و آقای قلعه‌نویی یکی از آنهاست. من برای آنها بسیار خوشحالم و برای آنها آرزوی موفقیت دارم.

وقتی بازیکن جوانی به تیم بزرگی مثل استقلال می آید، توقع هواداران خیلی بیشتر می شود. زمان زیادی در نفت داشتم و فیکس بازی می کردم. طبیعتاً هر چه بیشتر بازی کنید، آمادگی بیشتری دارید. من حدود نیم فصل است که بازی نکرده ام و این کار را برای بازگشت و بازی خوب در تیم بزرگی مثل استقلال سخت می کند، اما خدا را شکر به مرور زمان اعتماد به نفس پیدا می کنم تا خودم را بهتر نشان دهم.