بعید است چلسی برای جود بلینگهام پیشنهاد دهد – Talk Chelsea

ما می‌بینیم که همه رسانه‌ها و منابع اصلی همچنان نام چلسی را به عنوان یک باشگاه علاقه‌مند به جذب جود بلینگهام ذکر می‌کنند، اما آیا واقعاً جدی هستیم؟

فکر می‌کنم باشگاه، یا حداقل برخی در باشگاه، ایده جذب بلینگهام را دوست دارند. اما واقعیت این است که ابتدا باید پست ها و بازیکنان دیگر را در اولویت قرار دهیم و همچنین باید تعداد زیادی از تیم فعلی خود را بفروشیم. به نظر من، این نشان می دهد که ما در این مرحله به طور جدی به بلینگهام فکر نمی کنیم، و اگر اینطور نباشیم، قطعاً تصمیم درستی خواهد بود.

چلسی ممکن است مجبور شود دوباره روی یک، دو یا حتی سه موقعیت فوق‌الذکر هزینه‌های کلانی بپردازد، بنابراین اگر فکر کنیم می‌توانیم برویم و 130 میلیون پوند را برای بلینگهام خرج کنیم، کسی که در هیچ یک از آن پست‌های مورد نظر ما نیست. تصمیمی مضحک است و فکر نمی کنم شخصاً آن را بگیریم.

به نظر می رسد هر باشگاهی که می خواهد بلینگهام را به خدمت بگیرد، باید مبلغ 130 میلیون پوند را روی میز بگذارد. ما هر روز گزارش‌های متضادی در مورد آن می‌بینیم، اما من فکر می‌کنم این واقعیت باقی می‌ماند که خیلی چیزها به این بستگی دارد که چه کسی آماده است تا این هزینه فوق‌العاده را کاهش دهد.

ما مدام گزارش هایی را می بینیم که اولویت چلسی در تابستان یک دروازه بان جدید، یک هافبک دفاعی و یک مهاجم و همچنین فروش بازیکنان فعلی است. بلینگهام هیچ کدام از اینها نیست، او یک هافبک میانی است، اما نه یک هافبک دفاعی.

آیا چلسی علاقه مند است؟ من احتمالاً می گویم بله، ممکن است ما باشیم. اما آیا او در تابستان امسال برای ما اولویت دارد؟ من نمی توانم این را درست ببینم، من معتقدم که ما اولویت های دیگری خواهیم داشت.

اشتباه نکنید، من فکر می‌کنم بلینگهام بازیکن فوق‌العاده‌ای است، اما در غیر این صورت، او به دلیل مشخصاتش جایگزین متئو کواچیچ یا میسون مانت خواهد شد و نه یک هافبک دفاعی. و اگر دورتموند هزینه های خود را کاهش ندهد، نمی توانم ببینم که چلسی در این تابستان برای بلینگهام می رود.

اگر می خواهید در Talk Chelsea حضور داشته باشید اینجا کلیک کنید.

https://www.talkchelsea.net/opinions/chelsea-unlikely-to-bid-for-jude-bellingham/ منبع: