بقا: مظلومیت سایپا ظلم به فوتبال ایران است


سرویس خبر شماره: 1823463 |
19 ارديبهشت 1401 ساعت 14:01 |
795 امتیاز خبر|

0نظرات

سرپرست تیم فوتبال سایپا به اتفاقات داوری که در هفته های اخیر برای این تیم افتاده است واکنش نشان داده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال سایپا در هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر مقابل استقلال ملاثانی به تساوی بدون گل دست یافت و برای چهارمین بازی از 6 بازی اخیر خود با سه نفره کنار رفت. تصمیمات داوری گرفته است.
فربد بقایی سرپرست تیم فوتبال سایپا پیش از پرداختن به این موضوع در گفت و گو با “مجله اخبار فوتبال” در خصوص این تیم گفت: باشگاه سایپا یکی از مهم ترین و شناخته شده ترین باشگاه های کشور است که بازیکنان زیادی را تربیت و تحویل می دهد. به تیم های ملی و سایر باشگاه ها.» بازیکنانی که اکثرشان توانسته اند به لباس مقدس تیم ملی افتخار کنند و ظلم این باشگاه ظلم به فوتبال ایران است.
وی ادامه داد: متأسفانه فصل گذشته یکسری اختلافات باعث شد که عدالت رعایت نشود و این تیم که محل درخشش جوانان ایرانی در لیگ برتر بود به لیگ یک سقوط کرد، اما این ظلم ادامه دارد و این در این فصل شاهد ظلم های زیادی به تیمی بوده ایم که خدمات بزرگی به فوتبال کشور کرده است.»
سرپرست تیم فوتبال سایپا در ادامه کار خود را از سر گرفت و گفت: اما در همین شرایط آقای فراهانی مدیرعامل باشگاه و ابوالقاسم پور معاون ورزشی باشگاه سایپا بارها به بازیکنان توصیه کرده اند. و کادر فنی اخلاق مدار باشند و به داوران احترام بگذارند اما متاسفانه شرایط به گونه ای پیش رفته که دیگر نمی توان برای بازیکنان جوان توجیهی داشت و به آنها توضیح داد که چرا یک تیم باید با این همه بی عدالتی و کارت قرمز روبرو شود!؟ فکر نمی‌کنم در هیچ‌یک از لیگ‌های فوتبال دنیا، از جیبوتی گرفته تا لیگ‌های بزرگ، که در خانه به ما ظلم می‌شود، بتوانید چنین پدیده‌ای را ببینید.
آخرین قسمت از دوران حرفه ای سایپا با درخواستی از سوی مسئولان فدراسیون همراه بود که وی گفت: در دین ما به پیروی از او توصیه های زیادی شده است و هرگز سعی نکرده ایم با نوشتن به فضای آتشین موجود دامن بزنیم. اظهارات و اقداماتی از این دست که هر روز در فوتبال ایران شاهد آن هستیم. و تنها خواسته و انتظار ما رعایت عدالت و عدالت و انصاف است. عدالتی که متاسفانه این روزها بنا به دلایلی نمی بینیم.»



مجله اخبار فوتبال داخلی