بلاتکلیفی بزرگ در نقل و انتقالات پرسپولیس/تکلیف این بازیکنان مشخص نیست!



به گزارش خبروژی، باشگاه پرسپولیس با وجود اینکه با سه بازیکن برای همکاری مجدد به توافق رسیده و با آنها تمدید کرده است، اما هنوز بازیکنان جدیدی به لیست خود اضافه نکرده است. سوالی که موجی از نگرانی را در میان هواداران میلیونی این تیم به راه انداخت.

ابهامات زیادی در مورد وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس وجود دارد. از وضعیت علیرضا بیرانوند و جذب بازیکن جایگزین به جای او تا خط دفاع راست و حمله. تنها هدف نقل و انتقالاتی که در روزهای اخیر رسانه ها متوجه آن شده اند مهدی لیموچی است و هیچ بازیکن دیگری از سوی باشگاه پرسپولیس تایید یا تکذیب نشده است.

این در حالی است که بازیکنانی مانند مهدی عبدی، احمد گوهری، محمد عمری و میلاد سرلک بازیکنان مطرح پرسپولیس بلاتکلیف هستند و باشگاه هنوز وضعیت آنها را مشخص نکرده است. به این اسامی بازیکنانی مثل فرشاد فرجی و سعید صادقی را هم اضافه کنید که سرنوشتشان اصلا مشخص نیست. از سوی دیگر نمی دانیم وضعیت نقدینگی باشگاه پرسپولیس چگونه است و آیا کنسرسیوم بانک ها و در راس آنها بانک شهر، مدیرعامل پرسپولیس از آنها برای جذب بازیکنان جدید و تمدید بازیکنان قدیمی حمایت خواهند کرد یا خیر. .

بیشتر بخوانید: مهدی عبدی: من بازیکن پرسپولیس هستم و تابع تصمیمات باشگاه هستم

علاوه بر این ادعا، باید این را هم دانست که بدهی مرتضی پورعلیگنجی بابت تمدید قرارداد توسط شرکت و نه بانک شهر پرداخت شده و هنوز مطالبات بازیگرانی مانند علی نعمتی و… پرداخت نشده است. آنها می توانند برای تمدید قرارداد به باشگاه بروند.

در همین راستا چندی پیش شایعه ای در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه بانک شهر کمک های مالی خود به این باشگاه را تا تعیین تکلیف رئیس و منتظر انتخاب رئیس جهور متوقف کرده است. این یکی از مواردی است که باشگاه پرسپولیس هیچ وقت به آن شفاف سازی نکرده است. صرف نظر از ظواهر و شواهد، باشگاه پرسپولیس یا با نقدینگی مالی مواجه است و یا تیم تصمیم‌گیرنده برای این امر برنامه مدون و از پیش تعیین‌شده‌ای ندارد. برای میلیون ها هوادار پرسپولیس.

به هر حال باید چند روز دیگر منتظر ماند و دید که آیا رضا درویش ملقب به پرز توسط پرسپولیسی ها به دلیل عملکرد خوبش در نقل و انتقالات در فصول اخیر، همچنان می تواند به عنوان یک موفق ظاهر شود یا تنها هنر او امیدوار کننده در کارشناسان نقل و انتقالات هیچ درگیری بین هواداران فوتبال و پرسپولیسی ها وجود نخواهد داشت.



سرویس داخلی اخبار فوتبال