بلمادی در فرودگاه از داور مسابقه انتقام گرفت

جمال بلمادی که در فرودگاه الجزایر و ترکیه با داور دیدار کرد و از او انتقاد کرد، گفت: داوران آفریقایی داوران ماقبل تاریخ هستند. من در اروپا و آسیا کار کرده ام و اشتباهات داوری خیلی کم است اما با آن فاصله داریم.


سرویس خبر شماره: 1821268 |
05 ارديبهشت 1401 ساعت 00:45 |
14,810 |

0نظرات

قضات آفریقایی قضات ماقبل تاریخ هستند.

وی افزود: در فرودگاه بومدین با گاساما ملاقات کردم و نمی‌توانستم بپذیرم که او راحت نشسته است و همه چیزهایی را که باید می‌گفتم به او گفتم، سپس دوباره با این موضوع برخورد کردم. .

هواداران الجزایری به همراه جمال بلمادی، باکاری پاپا گاساما، داور گامبیایی را مقصر شکست پس از باخت مقابل کامرون دانستند. آنها معتقد بودند که تصمیمات داور به کامرون کمک کرد تا به جام جهانی صعود کند.

سرمربی تیم ملی الجزایر از دیدار خود با داور دیدار مقابل کامرون رونمایی کرد.

بازی برگشت در دقیقه 90 با یک گل به سود کامرون به پایان رسید تا بازی به وقت اضافه کشیده شود. در دقیقه 98 اسلام سلیمانی یک گل برای الجزایر به ثمر رساند اما داور این گل را رد کرد تا در دقیقه 118 دروازه الجزایر باز شود و کامرون به جام جهانی صعود کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در بازی برگشت مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 در حالی که تیم های الجزایر و کامرون به مصاف هم رفتند، این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود الجزایر به پایان رسید.

لازم به ذکر است که فدراسیون فوتبال الجزایر رسما به فیفا نسبت به اشتباهات کاری پاپا گاساما اعتراض کرده بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی