بلندترین فریاد آزادی عبدی (تصویر)

مهرداد عبدی که فصل خوبی را در نساجی مازندران سپری می کند و بازیکن ثابت خط هافبک این تیم است، در آخرین بازی پس از نمایش درخشان در بازی نیمه نهایی جام حذفی ملی پوشان مقابل مس کرمان ستاره سرخپوشان مازندرانی بود. که بیشترین تاثیر را روی تیمش گذاشت و مهم ترین گل زندگی اش را به ثمر رساند.

مهرداد عبدی که مدت ها بود به دلیل دوری از دروازه حریفان گل نزده بود و اجازه ورود به محوطه جریمه حریف را نداشت، ایوب کلانتری را به گوشه دروازه حسین پورحمیدی فرستاد تا گل قهرمانی نساجی مازندران را به ثمر برساند. چنین فریاد شادی در ورزشگاه آزادی به گوش برسد.
عکس: امیرحسین خیرخواه



مجله اخبار فوتبال داخلی

هافبک دفاعی نساجی که با دوندگی و جنگندگی زیاد در میانه میدان اجازه نداد بازیکنان نساجی با بریدن مکرر توپ و پیروزی در نبردهای هوایی و زمینی در موقعیت آفرینی موفق شوند و در مهار حملات موثر عمل کرد. و بازیکنان حریف را بازی کنند. برابر با آلومینیوم بود.

مهاجم نساجی مازندران شادترین فرد حاضر در ورزشگاه آزادی در آخرین بازی جام حذفی بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نساجی مازندران در بازی فینال جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک بیش از 15 هزار تماشاگر داشت که در تمام لحظات به جز دقایق پایانی نیمه اول، تیم خود را تشویق و حمایت کردند. اما بلندترین فریاد حاضران در ورزشگاه آزادی به گلزن نساجی اختصاص داشت.


سرویس خبر شماره: 1822046 |
10 ارديبهشت 1401 ساعت 00:10 |
22,823 امتیاز خبر|

2نظرات