بلیزرها سیاکم، بریج و براون را هدف قرار خواهند داد

به گفته شان هایکین، گزارشگر Beat Blazers، پورتلند در تابستان آینده قصد دارد چند بازیکن آزاد بزرگ را هدف قرار دهد.

@highkin

من موافقم که آن ها (میکال بریج، پاسکال سیاکام و جیلن براون) سه هدف اصلی برای (بلیزرز) در مورد معاملات مربوط به انتخاب سوم هستند، و فکر می کنم احتمال معقولی وجود دارد که کاری با یکی از آنها انجام شود. ” 👀

من موافقم که آن ها (پل های میکال، پاسکال سیاکام و جیلن براون) سه هدف اصلی آنها هستند. وقتی نوبت به معاملات مربوط به انتخاب سوم می‌رسد، و من فکر می‌کنم احتمال معقولی وجود دارد که کاری در مورد یکی از آنها انجام شود.”

بلیزرز در موقعیت جالبی قرار دارد. آنها یک انتخاب 3 درفت برتر در آنچه که می تواند یک پیش نویس پر بار باشد را انتخاب می کنند و احتمالاً تیم هایی وجود خواهند داشت که علاقه مند هستند یک یا دو قرارداد کهنه کار را برای حق انتخاب بلیزرز کنار بگذارند. آنها احتمالاً نمی خواهند خودشان جوان تر شوند، زیرا جدول زمانی لیلارد دقیقاً با یک پروژه توسعه بالقوه مطابقت ندارد.

(h/t… pic.twitter.com/8Ze0nQXSxO



https://sportslens.com/news/report-blazers-will-target-siakam-bridges-and-others-this-summer/ منبع:

پورتلند تریل بلیزرز مدت‌هاست که گفته‌اند تمام تلاش خود را می‌کنند تا تیمی برنده را در اطراف گارد ستاره دیمیان لیلارد قرار دهند. اما آنها در مجموع ناموفق بوده اند و در سه فصل از چهار فصل گذشته 35 بازی یا کمتر را برده اند.

بلیزرها می توانند در تابستان امسال پل ها، سیاکم و قهوه ای را هدف قرار دهند

لیلارد به شدت به تیمی که او را آماده کرده بود وفادار بوده است، اگرچه شایعاتی در مورد تمایل احتمالی او در مقطعی به گوش می رسد. اما اگر بلیزرز در نهایت بتواند او را با یک همبازی قانونی جفت کند، می تواند همه را در شهر رز کمی خوشحال تر کند.

اما هر یک از این سه بازیکن بهترین گزینه ای خواهد بود که بلیزرز در چند وقت اخیر در کنار لیلارد قرار داده است. آنها در او و سی جی مک‌کولوم دو سر گلزنی داشتند، اما ثابت کردند که سال به سال نمی‌توانند بر قله بازی‌های پلی‌آف فائق آیند. پورتلند به دنبال یک تناسب بهتر خواهد بود و یکی از سه گزینه ای که هایکین به آن اشاره می کند احتمالا کمک بزرگی به لیلارد خواهد بود.


راهنماهای شرط بندی NBA که ممکن است دوست داشته باشید


جيلن براون در صورت ترك بوستون، يكي از بزرگ‌ترين خريدهاي خارج از فصل خواهد بود. او واجد شرایط قرارداد سوپر مکس است که با آن سلتیکس می تواند او را به یکی از پردرآمدترین بازیکنان لیگ تبدیل کند. شایعاتی مبنی بر نارضایتی براون از تیم به گوش می رسد و مطمئنا آینده او در بوستون تضمین نشده است.