بلیط برگشت موریس به ایران کنسل می شود!


سرویس خبر شماره: 2051237
6 جولای 1403 در 9:06 ب.ظ.
57.2K |

81نقطه نظر

سرمربی پرتغالی در سکوت ایران را ترک کرد;

مدیرعامل سپاهان روز گذشته در جمع هواداران سپاهان حرف مهمی درباره آینده مورائیس گفت.

بلیت برگشت موریس به ایران کنسل می شود!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مراسم ویژه ای به مناسبت قهرمانی تیم نوجوانان سپاهان در ضلع جنوبی پل 3-3 اصفهان برگزار شد. در این جشن هواداران جوان سپاهان به همراه خانواده برنامه های مختلفی را تماشا کردند اما آنچه بیش از همه مورد توجه اتفاقات این مراسم قرار گرفت حضور مردی آذربایجانی و گفتگوی وی با هواداران بود.

گفته می شود آذربایجانی، مدیرعامل جدید سپاهان در گفتگو با هواداران درباره آینده مورائیس توضیحاتی مختصر داده و احتمال بازگشت او به اردوی گلدن پوشان و هدایت مجدد سپاهان را کم توصیف کرده است. البته این یک نقل قول غیررسمی در یک فضای عمومی است که نمی توان خیلی روی آن تکیه کرد، اما نشانه هایی نیز وجود دارد که بازگشت مورایس دشوارتر شده است.

بعد از قهرمانی سپاهان در جام حذفی صحبت های زیادی درباره آینده مورائیس و نارضایتی او از اتفاقات فصل گذشته مطرح شد. سرمربی پرتغالی در نشست خبری آخرین دیدارهای سپاهان نیز به صراحت صحبت کرد و ضمن تاکید بر اینکه دیگر مثل گذشته در ایران خوشحال نیست، احتمال جدایی اش را مطرح کرد.

2048019

در واقع، مورایس به شدت از اتفاقاتی که در فصل گذشته برای او و تیمش رخ داده است، شکایت می کند. تیم او در عرض چند ماه با دو تصمیم بی سابقه داخلی و بین المللی مواجه شد و در ادامه این شرایط زمانی که تیمش برای رویارویی با گل گهر در دور اول وارد سیرجان شد، با خبر تعلیق حضور فوری مواجه شد. 6 بازیکن کلیدی پس از بازگشت 4 امتیازی و این دیدار در نهایت سپاهان با شکست 3 بر یک به پایان رسید.

همه اتفاقات در طول فصل باعث ناراحتی مورائیس نشد و چندین اتفاق دیگر او را به تردید در ادامه کارش با سپاهان انداخت. اتفاقاتی مانند افشای قرارداد بازیکنان در نیم فصل که روی اردوی تیم و روابط بازیکنان با یکدیگر تاثیر گذاشت و در همین روزها بود که محمد قربانی به عنوان مهره های کلیدی این تیم فروخته شد. تیم برای حفظ تعادل مالی باشگاه!

در این شرایط دو روز پیش خبری از گفتگوی موریس با یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه سپاهان را منتشر کردیم. گفتگویی که در آن موریس اصرار به جدایی داشت و حتی به سپاهان اعلام کرد که حاضر است بند فسخ قراردادش را به باشگاه اصفهانی بدهد.

2048020

از سوی دیگر سران باشگاه سپاهان مصر خواهان حفظ سرمربی پرتغالی خود هستند و در این بین تاخیری که سپاهان را تحت فشار زیادی قرار داده، کار اعضای هیئت مدیره باشگاه سپاهان را سخت کرده است. مدیرعامل این باشگاه . در دیدار مورائیس با یکی از اعضای هیئت مدیره سپاهان، از سرمربی پرتغالی خواسته شد که به تعطیلات برود، پس از یک هفته برگردد و کار خود را آغاز کند.

مورایس صبح امروز (سه شنبه 15 تیرماه) سرانجام چند روز پس از قهرمانی طلایی پوشان اصفهانی به همراه همسر ایرانی خود راهی پرتغال شد. آینده سرمربی پرتغالی از این هم بزرگتر خواهد بود.

سپاهان امروز اطلاعیه ای درباره فعالیت های نقل و انتقالاتی این باشگاه منتشر کرد و این در حالی است که دو روز پس از انتشار خبر تمایل موریس و درخواست او برای پایان همکاری با طلای پوشان، خبری از موریس و شایعات و اخباری درباره وی نبود. . او نیامد!

در این شرایط به نظر می رسد کار برای مدیران سپاهان بسیار سخت شده است. باید دید با درخواست اعضای هیات مدیره باشگاه، مورایس پس از یک هفته به ایران بازمی گردد یا خیر. و آماده سازی تیمش برای حضور در دو بازی پلی آف لیگ الیت را آغاز می کند و یا در نهایت مدیران سپاهان با اصرار او جدایی او را می پذیرند و گزینه دیگری را برای او انتخاب می کنند. اما در حال حاضر با توجه به تمام مواردی که در این مقاله به آن پرداخته شده است، احتمال وقوع یک رویداد دوم بیشتر به نظر می رسد.

مجله اخبار فوتبال داخلی