بلینگهام، کونه، موسه و غیره

جالب ترین، شاید، کمک های دفاعی مرد گلادباخ باشد FBRefآمار نشان می دهد که این بازیکن 21 ساله برای تکل های سه گانه در 90 دقیقه در یک سوم دفاعی تسلط دارد:

تیاگو آلکانتارا: 1.41

علیرغم نگرانی یورگن کلوپ در مورد توانایی های مالی لیورپول در پنجره زمستانی ژانویه، مشخص است که قرمزها در این تابستان بین 200 تا 250 میلیون پوند برای خرج کردن در اختیار خواهند داشت.

در اینجا تعدادی از نام‌های Empire of the Kop به‌عنوان افزوده‌های بالقوه در نظر گرفته شده‌اند.

جود بلینگهام (منطقه 130 میلیون پوندی)

این کاملاً مطلوب مقایسه می کند به بهترین هافبک فعلی ما سه:

هدف اصلی لیورپول در این تابستان، در صورت تمایل به خروج از آلمان، مجموعه‌ای از باشگاه‌های برتر را در اختیار خواهد داشت تا او را جذب کنند.

ژاک تالبوت از Football Transfers فاش کرده است که لیورپول در حال حاضر در حال مذاکره با این بازیکن و کفرن تورام از نیس است، احتمالاً برای به خدمت گرفتن یکی از زوج های با رتبه بالا در ژانویه برای کمک به حل مشکلات خط میانی باشگاه.

Matheus Nunes (طبق گزارش ها با قیمت 44 میلیون پوند در دسترس است)

https://www.empireofthekop.com/2023/01/11/spending-liverpools-200-250m-transfers/ منبع:

بیشتر بخوانید: هافبک لیورپول قرارداد بلندمدت جدیدی با این باشگاه امضا کرد

ستاره سابق اسپورتینگ در جام حذفی خود در آنفیلد تحت تاثیر قرار گرفت و توانایی خود را برای افزودن کنترل به وسط پارک به نمایش گذاشت زیرا خط هافبک کلوپ فقدان نسبی را نشان داد.

هافبک گلادباخ به عنوان یک جایگزین بالقوه برای بلینگهام در صورتی که قرمزها هدف اصلی خود را از دست بدهند، معرفی شده است.

وولوز 38 میلیون پوند اولیه برای جذب ستاره اسپورتینگ پرداخت کرد – (عکس از نائومی بیکر / گتی ایماژ)
Manu Kone نرخ 2.13 تکل در هر 90 این فصل را ثبت کرده است – (عکس توسط INA FASSBENDER/AFP از طریق Getty Images)

این تقریب توسط کریستین فالک از BILD تایید شده است آفساید گرفتار شد) در میان پیوندهای مداوم بین باشگاه و جود بلینگهام که انتظار می رود بخش قابل توجهی از سرمایه مورد بحث را به خود اختصاص دهد.

خفرن تورام: 0.83

جردن هندرسون: 0.33

یکی دیگر از نمونه های درخشان برتری روزافزون تیم جذب فوق العاده برایتون اند هوو آلبیون، ارزش این ملی پوش اکوادوری از زمان انتقالش از ایندیپندینته دل واله به شدت افزایش یافته است.

اگر 44 میلیون پوند بیشتر به ونوس وولوز بپردازد، حرکتی بیش از 30 تا 40 میلیون پوند احتمالاً بعید است، بنابراین ما تعجب نمی‌کنیم اگر ببینیم تیم جذب ما تلاش‌های خود را روی بازیکنانی مانند موسه، تورام و تورام متمرکز کند. کونه.

مدیر عامل Seagulls، پل باربر، قبلاً از احتمال جدایی Caicedo با مبلغ 42 میلیون پوند خنده‌ای گرفته است، هر چند که ممکن است به این معنی باشد که رقمی فراتر از 65 میلیون پوند گزارش شده توسط Mirror برای جایزه دادن به هافبک دور از Amex ضروری باشد.

لیورپول چه کسی را باید بخرد؟

بیشتر بخوانید: تصمیم جود بلینگهام باعث یادآوری هالند در میان لینک های انتقال لیورپول شد

یونس موسی (موجود با قیمت 17.2 میلیون پوند)

اختصاصی: تک تک کلمات مصاحبه سفیان امرابات ما با اناس باخار – آیا مراکشی برای قرمزها امضا می کند؟

فابینیو: 0.92

جیمز پیرس (The Athletic) قبلاً گزارش داده است که مرد انگلیسی یک طرف علاقه مند را در منطقه 130 میلیون پوندی عقب می اندازد.

مانو کونه (قیمت 30 میلیون پوند) HITC)

ماتئوس نونس نامی بود که تابستان گذشته به‌شدت با مرسی‌سایدری‌ها مرتبط بود و حالا گفته می‌شود که تیم مستقر در لیگ برتر برای تابستان 44 میلیون پوند برای ستاره پرتغالی آماده کرده است.

ملی پوش ایالات متحده در جام جهانی علیرغم خروج تیمش از مرحله یک هشتم نهایی، به لطف شکست 3-1 مقابل هلند، از این رقابت ها چشم ها را به خود جلب کرد.

با فرض اینکه لیورپول موفق شود جود بلینگهام را با 130 میلیون پوند جذب کند، ما 70 تا 120 میلیون پوند برای اضافه کردن بیشتر به تیم خواهیم داشت – اگر قبلاً موفق شده باشیم یک هافبک را در زمستان به خدمت بگیریم، احتمالا کمتر خواهد بود. پنجره

تجربه قبلی ما با بوندسلیگا تا حد زیادی مثبت بوده است، بنابراین حرکت برای دومی از سه گزینه ذکر شده ممکن است در ابتدا عملی ترین به نظر برسد.

در سن 21 سالگی، ستاره بوندسلیگا همچنان با مشخصات سنی ترجیحی که معمولاً مورد علاقه تیم استخدام ما است، مطابقت دارد.

البته با توجه به مقررات فیفا که مقرر می‌دارد یک بازیکن نمی‌تواند در یک فصل بیش از دو باشگاه را نمایندگی کند، نمی‌توانیم ستاره گرگ‌ها را در ژانویه به ارمغان بیاوریم.

ظاهراً یکی دیگر از نام‌های قرمزها در جریان نقل و انتقالات ژانویه که در آن بسیاری از هواداران صبورانه منتظر خرید جدید نیستند، در حال مذاکره با او هستند.

با وجود تلاش ها برای بهبود سطح عملکرد در کمپ تمرینی هوای گرم در دبی، با وجود تلاش هافبک هافبک همچنان در تلاش برای ارائه، اما، تقویت فراتر از کودی گاکپو همچنان ضروری است.

با نادیده گرفتن پیامدهای بالقوه گسترده عدم کسب رتبه چهار تیم برتر در فصل 2022/23، نمی توان گفت که چه نوع هدفی را می توانیم به خدمت بگیریم و نه تأثیری بر امیدهای ما برای به دست آوردن استعدادهای جایزه بروسیا دورتموند. .

در حال حاضر مشخص نیست که آیا توانایی‌های مالی ما در تابستان به دلیل غیبت فوتبال لیگ قهرمانان اروپا آسیب جدی خواهد دید، اگرچه احتمالاً می‌توان فرض کرد که بدون آن در بازار انعطاف‌پذیری کمتری خواهیم داشت.

مانو کونه: 1.25

یک بازیکن به ویژه در برابر فشار مقاوم است (ویژگی الهام‌بخش خاطرات جینی واینالدوم) و بیش از آن که صحبت از بازیابی توپ به میان آید، ستاره نیس در حال حاضر می‌تواند بهترین گزینه برای لیورپول باشد.

Moises Caicedo (احتمالاً بیش از 65 میلیون پوند)

یونس موسی: 0.64

لیورپول و چلسی، با توجه به 90 دقیقه (از طریق ایمیل روزانه، گفته می شود که در حال بررسی هافبک مبارز است که آمارهای چشمگیری را در این فصل برای والنسیا به ثبت رسانده است.

خفرن تورام (در اطراف 26.6 میلیون پوند)

رئال مادرید، لباس کلوپ و منچسترسیتی مدعیان اصلی هستند، اگرچه احتمالاً نمی‌توان اسب‌های تیره را در منچستریونایتد و چلسی رد کرد.

با در نظر گرفتن این موضوع، دلایل زیادی وجود دارد که نشان دهد ما برای حداقل یک هافبک در ژانویه به شدت فشار خواهیم آورد تا برخی از نگرانی های جاری در وسط پارک را کاهش دهیم.