بلینگهام تحت عمل جراحی قرار می گیرد: سه شیر بدون ستاره

دورتموند در هفته پایانی بوندسلیگا مقابل ماینتس به تساوی 2-2 دست یافت و قهرمانی را به بایرن مونیخ واگذار کرد. به نظر می رسد این تنها بدشانسی این بازیکن نیست و پیش بینی می شود در بازی های ماه آینده برابر مالت و مقدونیه شمالی نیز همین اتفاق بیفتد.


سرویس خبر شماره: 1940820
9 ژوئن 1402 در 01:45
4.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

گمانه زنی های زیادی در مورد آینده بلینگهام وجود دارد و او یکی از اهداف اصلی رئال مادرید است. با این حال، دورتموند هیچ پیشنهادی برای این هافبک دریافت نکرده است که ارزشش حدود 130 میلیون پوند است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

تیم گرت ساوت گیت پس از فینال لیگ قهرمانان اروپا در مرکز ملی فوتبال در پارک سنت جورج گرد هم می آیند. آنها در 16 ژوئن در والتا با مالت و در 19 ژوئن در اولدترافورد با مقدونیه شمالی روبرو خواهند شد.

1881321

جود بلینگهام به دلیل آسیب دیدگی زانو تحت عمل جراحی قرار می گیرد.

بلینگهام تحت عمل جراحی قرار می گیرد: سه شیر بدون ستاره

ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند فاش کرد که کنار گذاشتن کاپیتانش یک تصمیم ضروری بود: “او قبل از بازی احساس خوبی نداشت. او به ما گفت که احساس نمی کند برای شروع بازی آماده است و اگر به او نیاز داشتیم، می توانستیم او را برای مدتی در اختیار داشته باشیم. چند نفر “او بسیار غمگین و احساسی بود، اما من تقریباً مطمئن هستم که او یک برنده است.”

جاد بلینگهام روز دوشنبه جایزه بهترین بازیکن فصل بوندسلیگا را برای یک فصل درخشان دریافت کرد.

به گزارش دیلی میل، انتظار می رود بلینگهام در هر دو جلسه حضور نداشته باشد و برای درمان مصدومیتش تحت عمل جراحی قرار گیرد. بلینگهام چند ماه است که با نوار چسب دور زانوی چپش بازی می‌کند، اما آخر هفته گذشته در پارک سیگنال ایدونا نیز دیده شد که روی زانوی راستش نوار چسب زده است.