بمب این هفته فوتبال ایران: سعید عزت اللهی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فصل نقل و انتقالات ایران به هفته های پایانی خود رسیده است و تیم های لیگ برتری در تلاش هستند تا با جذب بازیکنان مورد نظر، فصل جدید رقابت های لیگ ایران را نیز در خود جای دهند و در این بین بازیکنان لژیونری نیز با توجه به سهمیه لیگ برتر در نظر گرفته شده است. آنها مورد توجه بسیاری از تیم ها نیستند.


سرویس خبر شماره: 1835753
Aug 07, 1401 @ 12:57pm |
5.1 هزار |

6نقطه نظر

مذاکرات نهایی برای جدایی از وایل

سعید عزت اللهی این هفته پس از جدایی از باشگاه بولد ویل، تیم بعدی خود را مشخص خواهد کرد.

در سال های اخیر همواره نام سعید عزت اللهی به عنوان بازیکنی پرتقاضا در فوتبال ایران مطرح بوده و در این پنجره اول از همه پرسپولیس و استقلال که نیاز به هافبک دفاعی داشتند این شایعات را مطرح کردند و بعد به آنها رسیدند. دیگر باشگاه ها بعد از اینکه قربان بردیف مدیریت تراکتورسازی را برعهده گرفت، نام عزت اللهی بیش از پیش به نام تراکتور چسبید.

آنچه مسلم است عزت اللهی این هفته تیمش را انتخاب می کند و پس از جلب موافقت باشگاه وایلا، رونمایی از وی انجام می شود تا مقصد یکی از ملی پوشان فیکس مشخص شود.

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلیگنجی و حتی بازیکنانی مانند علی قربانی و حجت حقوردی به همین دلیل به پرسپولیس و فولاد رفتند و به عنوان خریدهای موثر اما جذب بازیکنانی که علاوه بر این امتیاز از ویژگی های فنی و سنی نیز برخوردارند، طبیعتا می توانند مهمترین آنها باشند. یک رویداد انتقال

اما در روزهای اخیر این شایعات پا را فراتر گذاشته و توافقی نیز حاصل شده است. بردیف سعید را متقاعد کرد که به ایران برگردد و باشگاه تراکتورسازی مبلغ زیادی را از نظر مالی به این بازیکن پرداخت می کند. شایعاتی که هیچ گاه از سوی باشگاه تراکتورسازی و به خصوص سعید عزت اللهی تایید نشد اما حالا مشخص شده که بردیف در بدو ورود به ایران با این ملی پوش جوان اما باتجربه جلسه ای برگزار کرده است.

ترجیح عزت اللهی بازی در اروپا و سپس لیگ های خلیج فارس است.

عزت اللهی هافبک دفاعی 25 ساله ایرانی است که 45 بازی داخلی دارد و از سال 2014 ماجراجویی خود را در قاره سبز با انتقال به تیم C اتلتیکو مادرید آغاز کرد و در تیم های رستوف، آنژی ماخاچ، آمکار پرم، ردینگ بازی کرد. ، اپن، وایل… و الغرافه هم پوشید.



مجله اخبار فوتبال داخلی

نکته مهم این است که تجربه انتقال قرضی به قطر با سود زیاد برای باشگاه وایلا باعث شده تا این تیم همچنان منتظر پیشنهاد مالی مناسب برای این بازیکن باشد و حتی اعلام کند که آماده است با عزت اللهی قرارداد جدیدی امضا کند و سپس امضا کند. او را به عنوان قرضی به یک تیم بفرستید.