بمب غیرمنتظره در بارسلونا/ پیشنهاد ستاره آرژانتینی به غول لالیگا!

باشگاه بارسلونا در تابستان امسال این فرصت را داشت تا پائولو دیبالا ستاره آ اس رم را جذب کند و در همین راستا دیاریو اسپورت آماری از وضعیت این بازیکن ارائه کرده است.

دیبالا در هفته های اخیر در تیم آ اس رم درخشیده است و این ملی پوش آرژانتینی که خود را به عنوان یک چهره کلیدی زیر نظر ژوزه مورینیو روسی معرفی کرده است، اکنون به نظر می رسد در نقش شماره 10 خود به کارگردانی دانیله دروسی متولد شده است.

در مجموع، دیبالا تا به امروز در 19 بازی سری آ 19 گل متوالی به ثمر رسانده است. در همین حال، این بازیکن 30 ساله هت تریک خود مقابل تورینو را با یک گل و یک پاس گل در آخرین بازی مونزا دنبال کرد.

رم همچنین امیدوار است که آمادگی اخیر دیبالا به رم کمک کند، اما چنین امیدهای جالوروسی ممکن است توسط یکی از باشگاه های برتر لالیگا از بین برود.

به گزارش اسپورت: این مهاجم به بارسا پیشنهاد شده است که در حال بررسی این پیشنهاد است.

قرارداد دیبالا در پایتخت ایتالیا شامل بند آزادسازی تنها 12 میلیون یورو برای باشگاه های خارجی است، مبلغی که در میان مشکلات مالی طولانی مدت بارسلونا وسوسه انگیز است، علیرغم اینکه بلوگرانا در حال حاضر بازیکن سابق یوونتوس را به عنوان “اولویت” در نظر می گیرد. او به بازار نگاه نمی کند.

بیشتر بخوانید: دیبالا از تصویر سردار آزمون به عنوان سوژه استفاده کرد. من زیبا هستم! + عکس

سرویس اخبار فوتبال خارجی