بمب فوتبال ایران امارات/مهاجم تیم ملی با پرداخت 400 هزار دلار اخراج لژیونر شد



شهریار مغانلو که در فصل گذشته لیگ برتر 15 گل برای سپاهان به ثمر رساند و آقای گل شد، به احتمال زیاد به تیم اتحاد کلبا در لیگ امارات خواهد پیوست.

نام مقانلو در لیست خرید باشگاه پرسپولیس برای نقل و انتقالات تابستانی بود اما شرایط جذب او با توجه به اینکه یک سال دیگر در سپاهان است بسیار سخت و تقریبا غیرممکن بود.

در قرارداد مغانلو با سپاهان مقرر شده است که بند فسخ او برای تیم های ملی 600 هزار دلار و برای تیم های خارجی 400 هزار دلار خواهد بود و این امر کار باشگاه های ایرانی را برای جذب آقای گل در لیگ برتر دشوارتر می کند.

اما باشگاه الاتحاد کلبا که پیش از این فرهاد مجیدی را به عنوان سرمربی می دید و از مهدی قیدی نیز بهره می برد، به احتمال زیاد شهریار مغانلو را به عنوان مهاجم جذب خواهد کرد.

مغانلو که با سپاهان به فینال جام حذفی ایران رسید و می تواند با یک جام از فوتبال ایران و باشگاهش خداحافظی کند، در این فصل 36 بازی در لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی فوتبال انجام داد و 17 گل به ثمر رساند. گل زد و 3 پاس گل داد. او در فصل بیست و سوم لیگ برتر در 27 بازی 16 گل و سه پاس گل به ثمر رساند.

گفتنی است در نیم فصل قبل نیز زمزمه هایی مبنی بر حضور مغانلو در این تیم اماراتی شنیده می شد اما به نظر می رسد در تابستان آینده این موضوع رنگ واقعیت به خود بگیرد.

بیشتر بخوانید: چشمک سپاهان در جام حذفی/ موریس با پروازهای مدافع نقش جهان به آسمان نایب قهرمان شد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال