بمب فوتبال جهانی خنثی شد/ 250 میلیون یورو در جیبتان بگذارید!

بر کسی پوشیده نیست که بارسلونا از نظر مالی دچار مشکل است و باید قبل از اینکه به خرید بازیکن فکر کند، در تابستان امسال بازیکنان بفروشد. اکثریت قریب به اتفاق تیم فعلی هانسی فلیک باید به پیشنهادات گوش دهند و اگر یک بازیکن خوب به دستشان برسد، باشگاه را ترک کنند، اما بازیکنی که اصلاً در آن دسته قرار نمی گیرد، لامین یامال است. اعجوبه باشگاه تحت هیچ شرایطی راه به جایی نمی برد.

این بازیکن 16 ساله در 12 ماه گذشته به عنوان یک ستاره درخشان برای کاتالان ها ظاهر شده است، زیرا او نه تنها بازیکن ثابت این باشگاه است، بلکه به طور منظم در ترکیب اصلی اسپانیایی تیم ملی حضور دارد و همچنین در یورو نیز تاثیرگذار است. 2024.

خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا اوایل سال جاری تایید کرد که پیشنهاد 200 میلیون یورویی برای فروش لمینه یامال را رد کرده است. نام این باشگاه ذکر نشد اما بعداً مشخص شد که پاری سن ژرمن است. قهرمان فرانسه این نوجوان را جایگزینی ایده آل برای کیلیان امباپه می داند اما جذب او کار آسانی نخواهد بود.

به گزارش موندو دپورتیوو، بارسلونا فهمیده است که پی اس جی در هفته های آینده پیشنهادی 250 میلیون یورویی ارائه خواهد کرد، البته این پیشنهاد نیز رد خواهد شد. موضع باشگاه روشن است: تحت هیچ شرایطی برای فروش نیست.

بیشتر بخوانید: تلاش نافرجام باواریایی ها برای جذب ستاره نوظهور بارسلونا

سرویس اخبار فوتبال خارجی