بمب لالیگای فولاده در تبریز خنثی شد (عکس)


سرویس خبر شماره: 1868347
14 فوریه 1401 @ 15:38 |
2

0نقطه نظر

یک تراشه معیوب و هیچ چیز دیگر!

روبرتو تورس، ستاره لالیگای فولاد که بازی اول را مدیریت کرد، گل سه امتیازی تیمش را به زیبایی وارد دروازه علیرضا بیرانوند کرد اما در این بازی پایش را برای علامت زدن باز نکرد. بهترین موقعیت برای تورس در آخرین دقیقه نیمه اول بود که او در موقعیت تک به تک با اخبار قرار گرفت و با ضربه چیپ قصد داشت درب تراکتور را باز کند اما ضربه بی پروا او از کنار دروازه خارج شد. دروازه تراکتور با اختلاف

1797906
ستاره لالیگای فولاد در تبریز حال بدی داشت و البته گل دقیقه 100 هادی محمدی او را با ناراحتی از تبریز بازگرداند.

بمب لالیگای فولاده در تبریز خنثی شد (عکس)

خمس، سرمربی تراکتورسازی که سابقه حضور در لالیگا را دارد و پیش از این در این لیگ معتبر با این بازیکن سابق اوساسونا روبرو شده بود، توانست با شناخت خود بمب فولاد لالیگا را به خوبی خنثی کند. البته در این دیدار او عمدتاً در فاز دفاعی حضور داشت و با محمدرضا عباسی که از فولاد به تراکتور آمده بود کار سختی داشت.

1797907

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فولاد در دیداری سخت و نفس گیر در تبریز به مصاف تراکتور رفت و در صدمین دیدار خود، تور خود را برای بازگشت بدون برد به اهواز باز کرد.

این بازیکن برای تقویت فولاد در آسیا و ادامه لیگ اضافه شداو قبل از دیدار با الفیصلی مقابل سپاهان و مس رفسنجان فرصت هماهنگی بیشتر با هم تیمی هایش را دارد و می تواند عصای دست نکونام در این جام شود.

1797908
1797909



مجله اخبار فوتبال داخلی